تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : ۴۰۸۵۳۰
نستهن مقدم شهردار یاسوج در جلسه شورای اداری بویراحمد:

رودخانه‌ها یاسوج را تهدید می‌کنند / باید فکر اساسی به حال مرکز استان کنیم باران زخم‌ها را آشکار کرد

۲
۰
رودخانه‌ها یاسوج را تهدید می‌کنند / باید فکر اساسی به حال مرکز استان کنیم باران زخم‌ها را آشکار کرد
کبنا ؛نستهن مقدم در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد در سال 98 که امروز (چهارشنبه 21 فروردین ماه 98) در محل فرمانداری برگزار شد به تهدید‌های که رودخانه‌ها، مرکز استان را می‌کنند، گریزی زد و از همه دستگاه‌ها در بارندگی‌های اخیر قدردانی کرد و گفت: یاسوج قلب استان کهگیلویه و بویراحمد هست و متأثر از حالات استان است و اگر جایی از استان دچار مشکل شود، در مرکز استان نیز با آن درگیر هستیم. یاسوج متعلق به همه کهگیلویه و بویراحمدی‌ها است و باید به یاسوج توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
وی به وضعیت رودخانه بشار یاسوج گریزی زد و گفت: طغیان این رودخانه تهدیدی هست برای ما، سیل اخیر ما را بیدار کرد اما باید مراقب تهدیدهای این رودخانه در آینده باید بشناسیم. لازم است که مردم و مسوولان ما رفتار آب را بشناسند و آب مسیر خودش را پیدا می کند. و به گفته‌ی یکی از اساتید «هر جا مسیر آب را اشغال کردیم آب مسیر را پیدا می کند و خانه‌ی ما را ویران می‌کند.»
شهردار یاسوج در ادامه توضیح داد که رودخانه مهریان هم یک رودخانه وحشی است و در کوتاه ترین زمان ممکن قابلیت این را دارد که ما را تهدید کند. این باران زخم های پنهان را هویدا کرد و باید حلاج بخشی شود و اعتباراتی را برای سامان دهی رودخانه ها داشته باشیم.
مقدم گفت: اگر این سیل ادامه پیدا می‌کرد ما با مشکلات جدی‌تری روبرو بودیم. در بلوار رجاء ما بحران جدی مواجه بودیم تا جایی رسیدیم که دستور تخلیه خانه‌ها را داریم و بخشی از پارک غدیر یاسوج را هم آب با خودش برد.
وی گفت: کف کانال‌های اصلی یاسوج و بدنه آنها آسیب دیده‌اند، کانال امام حسین(ع)، پل مهریان بدنه و کف آن دچار خسارت شده و با این شرایط قطعاً شهروندان یاسوج با مشکلات و صدمات روبرو شدند و هستند.
مقدم با بیان اینکه باید فکر اساسی برای شهر یاسوج کرد، گفت: اکثر تأسیسات ما در مسیر سیل و سیلاب عبور داده شده‌اند که این یک معضل جدی برای ما خواهد بود.
شهردار یاسوج در ادامه از همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نیروهای شهرداری قدردانی کرد و گفت: تمام نیروها و دستگاه‌های شهرداری در بارندگی‌های اخیر پای کار بودند و به طور قطعی مأموران آتش نشانی ما دو نفر را از مرگ نجات دادند. حضور به موقع نیروهای خدماتی شهرداری در آبگرفتگی‌ها و بحران‌ها و حوادث سبب شد تا مشکلات کمتری را برای شهروندان داشته باشیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

حب الحسین یجمعنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار مقدم
خادم بی منت
حب الحسین یجمعنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر شهردار مقدم
خادم بی منت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1