کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان های گچساران و باشت خبر داد:

جریمه 22میلیارد ریالی متخلفان توسط سازمان تعزیرات حکومتی گچساران و باشت/از اصناف قانونمدار تقدیر خواهد شد

21 فروردين 1398 ساعت 9:36

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی شهرستان گچساران از مجازات 1هزار و 413پرونده صنفی، قاچاق کالا، تخلفات بهداشتی و جریمه ای بالغ بر 22میلیارد ریال در سال 97 خبر داد.


رئیس اداره تعزیرات ضمن تاکید بر اهمیت بازار به عنوان نبض اقتصادی شهر گفت: طی ماه های اخیر، به دلیل نوسانات قیمتی و بی ثباتی قیمت به دلیل شرایط اقتصادی کشور، بازار در موقعیتی قرار داشت که شایسته بود نظارت ها جدی تر و شدیدتر و به روز باشد که این مهم در دستور کار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.
ارسلان عباسی در ادامه بیان داشت: به همین دلیل گشت های مشترک و کشیک نورورزی همکاران ما از تاریخ 7اسفند 97 تا 14 فروردین در سطح شهرستان گچساران و باشت ادامه داشت.
عباسی ابراز کرد: در سال 97 تعداد 1002پرونده تخلفات صنفی شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب در کسب و عدم نصب نرخ نامه، عدم ارائه صورتحساب  و فاکتور وارد شعبه تعزیرات حکومتی گچساران شد که از این میزان تمامی1002 پرونده منتهی به صدور حکم گردید و هیچ پرونده ای در این خصوص بلاتکلیف نبوده است.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی تعداد پرونده های قاچاق کالا را 235 فقره عنوان کرد و گفت: از این تعداد 221پرونده مختومه گردیده است، در خصوص تخلفات بهداشتی، دارویی و درمانی تعداد 190پرونده تخلفاتی وارد شعبه تعزیرات حکومتی گردید که تمامی پرونده های مذکور مختومه گردید.
عباسی در انتها ضمن تقدیر از اصناف قانونمدار گفت: اصناف و بازاریانی که در رعایت شاخص های قانونی پیشرو بوده، شناسایی و با هماهنگی سازمان های بازرسی و اعضای کمیسیون نظارت و بازرسی تقدیرنامه اعطا خواهد شد.
 


کد مطلب: 408529

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408529/جریمه-22میلیارد-ریالی-متخلفان-توسط-سازمان-تعزیرات-حکومتی-گچساران-باشت-اصناف-قانونمدار-تقدیر-خواهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1