تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۳۱
کد مطلب : ۴۰۸۵۲۱
بعد از انتشار مطالبی در رسانه‌ها:

مدیر راه چرام استعفا داد؛ وقتی اوراق اداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به بیرون درز می‌کند (+متن استعفا)

۸
۲
مدیر راه چرام استعفا داد؛ وقتی اوراق اداری راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به بیرون درز می‌کند (+متن استعفا)
کبنا ؛حمید رضا ذولفقاری مدیر بازنشسته راه و شهرسازی چرام  استعفا داد، «ذولفقاری» علی رغم دریافت ابلاغ بازنشستگی خود از سوی مدیر کل راه و شهرسازی همچنان بر صندلی خود باقی مانده بود و عدم اجرای  قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مورد وی حاشیه ساز شده بود و حتی ابلاغ بازنشستگی وی در رسانه‌ها منتشر شده بود (کلیک کنید)، متن استعفای وی به شرح زیر است:
بسمه تعالی
حمد و سپاس مختص ذات پروردگار بی همتاست، شاکر الطاف کریمانه‌اش هستم که مرا توفیق داد تا بتوانم بیش از 3 دهه از عمر خود را به خدمت صادقانه، مخلصانه، بی ریا، بی منت و باسرافرازی و تلاش مستمر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه عمران و آبادانی به مردم استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد سپری نموده.
اینک  از همه مردم حق شناس و شریف حلیت طلبیده و برای خدمتگزاران دولت تدبیر و امید در این استان در خدمت به مردم از خداوند موفقیت و کامرانی مسئلت دارم.
اینجانب حمیدرضاذوالفقاری بعداز سال‌ها خدمت صادقانه واینک در ابتدای سال 98 تصمیم دارم برای اینکه فضا و فرصت را برای جوانان عزیز این مرزو بوم تسهیل کنم از مدیریت راه و شهرسازی شهرستان چرام استعفا می‌نمایم علیرغم اینکه طبق نامه شماره 97/م/1633/14 وزارت راه و شهرسازی از تاریخ ابلاغ تا 3 ماه دیگر هم فرصت داشتم.
علی ایحال هیچگاه در خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان چرام کوتاهی نکرده و بعداز کنار رفتن هر مشاوره‌ای که مسئولان شهرستان در حوزه راه و شهرسازی لازم داشته باشند دریغ نخواهم کرد.
در کارها ومدیریتم قانون فصل الخطاب بوده چرا که رعایت قانون گام اساسی برای حل مشکلات است.
هر چند در ابتدای تحویل گرفتن اداره راه و شهرسازی چرام مخروبه‌ای تحویل گرفتم و اشکالات زیادی موجود بود ولی نهایت تلاش را انجام دادم که برای تنویر افکار عمومی گوشه‌ای از عملکرد خود را در دوران مدیریت راه و شهرسازی شهرستان چرام به اطلاع عموم می‌رسانم که به شرح ذیل می‌باشد.
1_سروسامان دادن به جاده چرام به دهدشت به طول 7 کیلومتر و پیگیری احداث ابنیه این محور به تعداد 10 دهنه پل و اتمام ابنیه آن که سالها معطل مانده بود ومعارضات آن در محدوده چرام حل و فصل شد
2_سروسامان به جاده دلی خلیفه‌ای بطول 2/5 کیلومتر و آسفالت 6 کیلومتر از جاده طسوج
3_تکمیل پل امامزاده محمود سرفاریاب بعداز گذشت 5 سال
4_فعال نمودن جاده بیدک بخش سرفاریاب بطول 7 کیلومتر که اکثر ابنیه اجرا گردیده است
5_پیگیری جاده آب حیات بصورت ویژه
6_آماده نمودن 6/5 کیلومتر جاده چرام به باباکلان
7_پیگیری و تعویض و اصلاح تیرهای برق مزاحم در جاده چرام به سمت دهدشت که قریب 3 سال پروژه را معطل کرده بود.
8_حل مشکلات معدن و شن ماسع چرام واقع در جاده تمبی
9_حفاظت از اراضی دولت در شهر چرام در طرح‌های 45،48 و 57 هکتاری و معرفی متصرفین غیرقانونی این اراضی به دادسرای عمومی و انقلاب چرام حدود 50 فقره
10_تشکیل پرونده برای واگذاری اراضی دولتی به افرادی که از سالها قبل ساختمان سازی نموده
11_تشکیل پرونده جهت افراد متصرف در شرف واگذاری حدود 30 فقره
12_پیگیری و. دریافت اراضی اسناد دولتی
13_سروسامان دادن به خانه‌های سازمانی که بیشتر افراد منازل را به نام خود دریاغت نموده ولی افراد دیگری در آن سکونت داشتند
14_اختصاص زمین به آموزش و. پرورش جهت احداث مدرسه 6 کلاسه مسکن مهر چرام و تشکیل پرونده و. شناسایی زمین جهت احداث مسجد مسکن مهر چرام
15_پیگیری و راه اندازی پروژه فنی و حرفه‌ای چرام بعداز سال‌ها رکود
16_تشکیل پرونده جهت اخذ مالکیت قطعات تفکیکی اراضی شهری چرام به نام سازمان ملی زمین ومسکن به تعداد 400 فقره
اما جناب مدیرکل محترم راه و سازی استان آیا می دانید اوراق دولتی امضا شده از حوزه اموراداری زیر مجموعه شما به بیرون درز می‌کند و به دست افراد و ادارات غیرمرتبط می‌رسید که استفاده ابزاری از آن‌ها می‌شود که لازم است به تغییر و تحولات در حوزه اداری اهتمام ویژه داشته باشید.
در پایان و به رسم ادب از فرماندار محترم و خدوم شهرستان چرام که در دوران مدیریت بنده نهایت همکاری را داشتند تقدیر و. تشکر می‌کنم.
همچنین از مدیرکل سابق و راه و شهرسازی، سربازان گمنام امام زمان (عج)، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه، مدیرکل محترم دیوان محاسبات استان و. پرسنل محترم، امامان جمعه محترم چرام و سرفاریاب، دادستان محترم سابق و فعلی چرام، ریاست محترم دادگستری شهرستان چرام، مدیریت و. پرسنل اداره ثبت اسناد و املاک کهگیلویه و مجموعه استانداری و معاون عمرانی استانداری و. مدیرکل راه و شهرسازی استان و رئیس ستاد روحانی در چرام تقدیر و تشکر دارم.
همچنین بصورت ویژه از نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ سردار هاشمی پور در مجلس شورای اسلامی که تمام هم و غم وی خدمت رسانی به مردم می‌باشد نهایت تقدیر و. تشکر دارم و تا پای جان در خدمت وی می‌باشم.
از مدیر کل محترم بازرسی جناب آقای دکتر کرمی، و همچنین دکتر مرادیان مدیر کل محترم دیوان محاسبات انتظار دارم قانون بازنشستگی در کل استان رعایت شود.
از همکاران عزیز در راه و شهرسازی چرام و پیمانکارانی که در این مدت با ما همکاری داشتند تقدیر و تشکر می‌کنم.
ضمناً از اصحاب محترم رسانه شهرستان چرام که در این مدت با بنده همکاری داشتند نهایت تشکر را دارم و از افرادی که در فضای مجازی علیه اینجانب خواسته یا ناخواسته جوسازی و مطالبی را منتشر نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم و همگان را به خدای یکتا می‌سپارم.
لازم به ذکر است که هنوز حکمی مبنی بر بازنشستگی این حقیر و لغو حکم ریاست بنده به دستم نرسیده است.
------------------------------------
با احترام-حمیدرضاذوالفقاری
------------------------------------
لازم
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس.چرام
Iran, Islamic Republic of
درود،وخداقوت به ریس پرتلاش اداره راه وشهرسازی حاج حمیدرضاذوالفقاری،مردپرتلاش وزحمت کش"حیف صدحیف ک چنین مردی راازدست دهیم،که بخوان استعفابدهد،چرا؟حاج ذولفقاری اگرمن جای مدیران رتبه بالای کشوری بودم بشماجایزه نوبل میدادم یااسم شمارادرگینس ثبت میکردم،چرا؟چون ایشون حقشون هست درپست مدیران قبلی چ کسی توانست جاده چرام دهدشت روتااین حدبرسونه،هرکی امدورفت،ولی ایشون تنهاتونستند،حاجی مردعمل اعلام میکنیم همینجاک تاهمیشه پشتت هستیم وتنهات نخواهیم گذاشت،وتقدیرتشکرازاصحاب رسانه ای شهرستان چرام،ـدرودبـــــــــــــرحاج ذوالفقاری انشاله همیشه موفق باشن وسربلند💪💪💪💪👏👏👏
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد این لیست ارائه شده در رویا محاسبه شده است
Iran, Islamic Republic of
واقعا اين ها چي فكر كردن
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
کاش فکری هم به حال اسفالت جاده روستای فشیان میکرد..به نظرم اشتباهی ریس شده بود
دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
مدیر آموزش و پرورش دهدشت هم که بیش از 40 سال سابقه خدمت دارد هم در تدارک استعفا است اما مدیرکل آموزش و پرورش قبول نمی کند! و می گوید کسی نداریم در دهدشت !!باید خودت بمانی!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ایشان واقعا کم آورد در حالی که خبرنگار شبکه خبر از ایشان می پرسد از پلدختر چه خبر؟ ایشان پاسخ می دهند هیچ اطلاعی ندارم! و در همان لحظه استاندار ایلام می گوید ما پلدختر را نجات داده ایم و تمام افرادی که پشت بام ها بودند ما با بالگرد نجات دادیم! و در همان موقع وزیر راه از خرم آباد به طرف پلدختر حرکت کرد و وارد پلدختر شد! و مدیریت بحران را به عهده گرفت! ولی متاسفانه آقای خادمی در پستوهای استانداری و نشان داد که مرد موقیت های بحرانی نیست البته لطمه ای بر غیرت کهگیلویه و بویراحمدی هم وارد آورد!
همشری
Iran, Islamic Republic of
اخ سی این همه خدمت واخر هیچ
مهندس
Iran, Islamic Republic of
بهتر که رفت . جوسازی هم .بعد یک رییس شهرستان که تازه پارسال بازنشته بود وباید میرفت،این همه بزرگ کردن نداره.بعدشم مدرکی نداشت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1