تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۵۰۳
در دیدار مدیر آموزش و پرورش دهدشت با فرمانده نیروی مقاومت بسیج مطرح شد

«سپاه پاسداران» امتحان خود را داده است / تروریست خواندن «سپاه »خلاف قوانین بین المللی است

۱
«سپاه پاسداران» امتحان خود را داده است / تروریست خواندن «سپاه »خلاف قوانین بین المللی است
کبنا ؛به مناسبت سالروز تولد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار مدیر و برخی کارکنان اداری آموزش وپرورش دهدشت با فرمانده نیروی مقاومت بسیج کهگیلویه دیدار کردند.
به گزارش کبنا به نقل از "روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت"، علی پورک پور در این دیدار ضمن تبریک ایام شعبانیه و تولد حضرت امام حسین(ع) گفت : سپاه پاسدران از روز تاسیس به فرمان حضرت امام تا امروز یار و یاور ملت و مدافع کیان کشور بوده و هست.
مدیر آموزش وپرورش دهدشت با محکوم کردن اقدام اخیر دولت آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی گفت : ارج گذاری و قدردانی از زحمات سپاه پاسدران وظیفه آموزش وپرورش شهرستان است و در هر زمینه و هر موضوعی آماده همکاری با سپاه شهرستان هستیم.
وی افزود : یکی از عمده دلایل نامگذاری روز تولد امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار را این است که نمی شود پاسدار بود و رحیه کربلایی و عاشورایی و حسینی نداشت.
پورک پور در پایان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه ی زمینه های علمی ،فرهنگی و نظامی خوش درخشید و امتحان خود را در پاسداری و حفاظت از کیان نظام اسلامی به خوبی پس داده است.
 فرمانده بسیج کهگیلویه نیزگفت: قدردان حضور مدیر و کارکنان آموزش وپرورش دهدشت هستیم و معتقدیم آموزش وپرورش به سبب تربیت و آموزش کودکان و فرزندان این کشور از مهم ترین نهاد ها و از از جمله مهم ترین شغل هاست.
سرهنگ پاسدار حمزه محقق زاده افزود : حضور شما در کنار ما نشانه اعتقاد و احترام شما به مجموعه سپاه انقلاب اسلامی است و از همکاری های شما با سپاه در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی تشکر می کنیم.
وی ادامه داد ؛ انقلاب اسلامی انقلابی بی نظیر است و دشمنی با نظام اسلامی به سبب روحیه و مشی استکبار ستیزی آن است چون اصول اساسی انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قران و اهل بیت عصمت و طهارت است.
سرهنگ محقق زاده در پایان ضمن مهم ندانستن اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا گفت: سپاه پاسدران انقلاب اسلامی هیچگاه از چنین اقداماتی ناراحت نمی شود چون بر اساس قوانین بین المللی تروریستی خطاب قرار دادن نیروی دفاعی یک کشور خلاف است ولی به فرموده مقام معظم رهبری که فرمودند:پشت این ظاهر شیک و کت وشلواری دنیای غرب و استکبار توحش نهفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1