کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جمع‌آوری 27 هزار تخلف آب و فاضلاب در شهرهای کهگیلویه و بویراحمد:

با وجود بارش‌های اخیر شهرهای سردسیری هنوز مشکل آب دارند / تابستان با کم‌آبی باید مبارزه کنیم

19 فروردين 1398 ساعت 10:21

فقدان زیرساخت‌هایی مانند سد و کافی نبودن بندهای آبخیزداری در مناطق کوهستانی و مرتفع استان باعث شده است که هنوز در زمینه تغذیه سفره‌های زیر زمینی و تأمین آب پایدار شهرها و روستاهای بویراحمد و مادوان دچار مشکلاتی باشیم و به همین دلیل باید از هم اکنون تدابیر لازم را در آب و فاضلاب بیندیشیم و مشکلات آب شرب را در تابستان سال جاری به حداقل برسانیم.


سیدعلی لدنی‌نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد در اولین نشست سالانه با مدیران و کارکنان ستادی شرکت آبفای استان ضمن تقدیر از تلاش تمامی پرسنل آبفا در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: پیشبرد اهداف شرکت به خصوص در زمینه جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز و کاهش هدررفت آب تنها با عزم جهادی نیروهای آبفا محقق شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: طی پنج سال اخیر بیش از 27 هزار تخلف آب و فاضلاب شناسایی شد که 8 هزار از این موارد مربوط به سال 97 بود.
لدنی‌نژاد عدد انشعابات غیرمجاز را از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی آب و فاضلاب استان دانست و گفت: به رغم همه حاشیه‌سازی‌ها مدیریت و پرسنل آبفا اندکی از رویکرد خود در جمع‌آوری این پدیده شوم کوتان نیامدند و نخواهند آمد.
وی در ادامه با تقدیر از همکاری جدی و بی شائبه دستگاه قضایی و مراجع انتظامی در جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز تصریح کرد: در سال جدید نیز این مهم با جدیت هرچه تمام‌تر ادامه خواهد یافت.
لدنی‌نژاد در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه رفاهیات و پرداخت معوقات پرسنل آب و فاضلاب استان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته علاوه بر پرداخت به موقع و بدون تأخیر حقوق نیروها، بخش زیادی از معوقات نیروها مربوط به سنوات گذشته نیز پرداخت شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر اینکه مشکلات مربوط به کمبود آب شرب در شهرهای سردسیری استان با باران‌های اخیر کاملاً از بین نمی‌رود، عنوان کرد: فقدان زیرساخت‌هایی مانند سد و کافی نبودن بندهای آبخیزداری در مناطق کوهستانی و مرتفع استان باعث شده است که هنوز در زمینه تغذیه سفره‌های زیر زمینی و تأمین آب پایدار شهرها و روستاهای بویراحمد و مادوان دچار مشکلاتی باشیم و به همین دلیل باید از هم اکنون تدابیر لازم را در آب و فاضلاب بیندیشیم و مشکلات آب شرب را در تابستان سال جاری به حداقل برسانیم.
گفتنی است در پایان این نشست صمیمی از مدیران و کارکنان نمونه آب و فاضلاب استان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
 


کد مطلب: 408482

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408482/وجود-بارش-های-اخیر-شهرهای-سردسیری-هنوز-مشکل-آب-تابستان-کم-آبی-باید-مبارزه-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1