تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۴۰۸۴۶۲
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناس:

سامانه بارشی فردا سراسر ایران را فرا می‌گیرد / باران شدید در کهگیلویه و بویراحمد

۱
سامانه بارشی فردا سراسر ایران را فرا می‌گیرد / باران شدید در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در جمع خبرنگاران اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز (یکشنبه ۱۸ فروردین) در اغلب مناطق کشور به جزء شمال غرب و جنوب شرق، بارش ادامه خواهد داشت که شدت آن در غرب خراسان شمالی، شمال شرق گلستان، و همچنین پاره‌ای از مناطق لرستان، کهگیلویه و بویر احمد و غرب چهار محال و بختیاری است.
وی با اشاره به اینکه فردا ۱۹ فروردین سامانه بارشی کل کشور را فرا می‌گیرد گفت: شدت بارش فردا در شمال شرق، شرق سواحل دریای خزر، شمال سمنان، شرق یزد، غرب کرمان، و بخش‌هایی از کهگیلویه و بویر احمد و فارس رخ خواهد داد.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه پس‌فردا (سه‌شنبه ۲۰ فروردین) عمده فعالیت سامانه بارشی در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق خواهد بود ادامه داد: امروز برای شمال شرق کشور کاهش دما بین ۴ تا ۶ درجه پیش‌بینی می‌شود.
وظیفه در مورد وضعیت آب و هوای تهران طی دو روز آینده گفت: فردا ۱۹ فروردین آسمان تهران، نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و در اوایل شب با کاهش ابر همراه خواهد بود. فردا بیشترین و کمترین حد دمای تهران ۱۸ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد است و همچنین پس‌فردا (سه‌شنبه ۲۰ فروردین)، آسمان تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود بیشترین و کمترین دمای تهران ۲۱ و ۹ درجه سانتی‌گراد باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1