تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۴۰۸۴۵۴
هاشمی‌پور در صحن علنی مجلس:

همه مشکلات اقتصادی را به بیرون از مرزها نسبت ندهید / دست به دست هم از بحران سیل عبور کنیم

۰
همه مشکلات اقتصادی را به بیرون از مرزها نسبت ندهید / دست به دست هم از بحران سیل عبور کنیم
کبنا ؛ عدل هاشمی پور نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در نشست علنی امروز (یکشنبه 18 فروردین) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات سیل در استان‌های کشور، بیان کرد: همه ما باید در برابر اراده و مشیت الهی سر تعظیم فرود آوریم. از همه ملت ایران که مخلصانه به مردم سیل‌زده کمک کردند تشکر می‌کنم. از سپاه پاسداران که همانند گذشته در زمان‌های سخت در کنار مردم بود و به فرمان رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفت سپاسگزارم.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با خطاب قراردادن رییس جمهور و هیات دولت، اظهار کرد: همه می‌دانیم که ملت ایران مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند و نمی‌توان همه این مشکلات را به بیرون از مرزها نسبت داد. امروز مردم همانند دوران جنگ، خانه، مزارع خود را از دست داده‌اند. باید اقدامات لازم برای کمک به مردم انجام شود.
وی تصریح کرد: در گام اول مردم سیل‌زده باید در مکان‌های مناسبی اسکان یابند. از سوی دیگر باید امنیت لازم برای حفاظت از اموال مردم سیل‌زده در مناطق باشد. کارشناسی دقیق خسارات وارده به مردم و اقدام برای جبران آنها از دیگر اقدامات ضروری است که باید انجام شود.
این نماینده مردم در مجلس گفت: سیل اخیر حدود 2000 میلیارد تومان به استان خسارت زده است و جاده‌های ارتباطی کاملا قطع شده است. امروز ما نباید به دنبال مقصر باشیم بلکه برای مدیریت بحران مجلس شورای اسلامی و دولت باید دست به دست هم داده و در کنار نیروهای مسلح از این بحران عبور کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1