تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۴۰۸۴۵۲
در دیدار نوروزی مطرح شد:

تقدیر استاندار از اشتغالزایی در حوزه گردشگری استان

۰
تقدیر استاندار از اشتغالزایی در حوزه گردشگری استان
کبنا ؛
مدیرکل و معاونین میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز به مناسبت سال جدید با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی  اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان ،استاندار‌ کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار گفت: با وجود محدودیت‌های کشور گام‌های بلندی برای توسعه استان در سال گذشته رقم خورد.

علی‌محمد احمدی با بیان اینکه بسیاری از طرح‌های نیمه‌تمام کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته به بهره‌برداری رسید، افزود: طرح‌های عمرانی دیگری نیز در استان تامین اعتبار شده است.

وی عنوان کرد: بر اساس ارزیابی اتاق بازرگانی کشور، کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ فضای کسب و کار جزو استان‌های مطلوب بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال رونق تولید، گفت: کارگروه‌های اقتصادی استان اعم از کارگروه رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال باید در سال جدید در جهت رونق تولید تلاش کنند.

احمدی با بیان اینکه گردشگری جزو سه محور اصلی توسعه استان است، ابراز کرد: اقدامات خوبی در راستای ایجاد اشتغال در حوزه گردشگری در استان صورت گرفته است.

وی صنعت گردشگری را صنعتی توام با اشتغال‌زایی ‌و نشاط اجتماعی عنوان و بیان کرد: در سال 98 باید توسعه صنعت گردشگری به نقطه عطف و قابل قبولی در توسعه استان دست پیدا کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: در تعطیلات نوروز امسال یک میلیون و 395 هزار و 783 نفر از جاذبه‌های گردشگری این استان اعم از تاریخی، طبیعی و مذهبی بازدید کردند.

محمود باقری افزود: در این ایام همچنین 692 هزار و 321 نفر در اماکن اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، خانه‌مسافرها، بوم‌گردی‌ها، کمپ‌ها، مدارس و غیره اسکان یافتند.

باقری گفت: در این مدت اکیپ‌های بازرسی به صورت مستمر از تأسیسات گردشگری و مراکز خدماتی و رفاهی استان بازدید کردند که در این راستا حدود یک هزار و 71 مورد بازدید انجام شد.

وی عنوان کرد: 100 کارگاه صنایع دستی در استان داریم که امسال در راستای رونق تولید و عمل به شعار سال تعداد این کارگاه‌ها را افزایش می‌دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد احیا هنرهای فراموش شده صنایع دستی، رونق اشتغال در حوزه گردشگری، حفظ و مرمت بناهای تاریخی را از دیگر برنامه های این اداره‌کل در سال 98 عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1