تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : ۴۰۸۴۵۱
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا:

قیمت انواع شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد (+ جزئیات)

۱
قیمت انواع شن و ماسه در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد (+ جزئیات)
کبنا ؛مدیرکل دفتر فنی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با اعلام نهایی قیمت شن و ماسه در این استان، گفت: پیش از این کارخانه‌های شن و ماسه و سنگ شکن افزایش قیمت‌های خودسرانه‌ای را انجام داده بودند، که با پیگیری‌های استانداری، دادستان مرکز استان، دستگاه‌های نظارتی این موضوع حل و فصل شد.
هجیر افشون بیان داشت: بر اساس جلساتی که در اسفندماه برگزار شد، در تاریخ 6 اسفندماه کمیته‌ای تشکیل شد، آنالیز و بررسی قیمت سنگ شکن‌ها در این کمیته صورت گرفت و پس از اخذ استعلام قیمت از استانهای همجوار، در دفتر فنی استانداری جلسه‌ای تشکیل و قیمت واحدی تعیین شد.
وی در تشریح قیمت‌های تعیین شده گفت: ماسه شسته 20 هزار تومان، قیمت ماسه شکسته 18 هزار تومان، انواع شن نخودی و بادامی 14 هزار تومان، بیس 15 هزار تومان و ماسه بادی 12 هزار تومان قیمت گذاری شد که این قیمت به دستگاه‌های متولی ابلاغ شده و کارخانه دارها موظف هستند این قیمت را اعمال کنند. قیمت پیش بینی شده قیمت مصرف کننده است که همراه با هزینه بارگیری، هزینه باسکول، ارزش افزوده 9 درصدی و ... است و هیچ افزایش قیمتی دال بر اینکه کارخانه دار کار مازادی روی مواد انجام داده باشد قابل قبول نیست.
مدیرکل دفترفنی استانداری در انتها گفت: در بحث حمل مصالح شن و ماسه نیز کمیته‌ای با محوریت حمل و نقل پایانه‌ها مشخص شده است که فردا اولین جلسه را با حضور کارشناسان ما و کارشناسان حمل و نقل پایانه‌ها برگزار می‌کنیم، این جلسات برای ایجاد شفافیت و مشخص شدن قیمت حمل و نقل برای مصرف کننده‌ها و دستگاه‌های متولی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1