تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : ۴۰۸۴۰۵
امام جمعه گچساران:

آقایان پیمانکار، مدیران پروژه و ناظر باید تقوا و خلوص در کارهایتان داشته باشید

۱
۰
آقایان پیمانکار، مدیران پروژه و ناظر باید تقوا و خلوص در کارهایتان داشته باشید
کبنا ؛حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز (16 فروردین ماه 98) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به عید مبعث، اظهار کرد:  از حضرت امیرالمومنین(ع) روایتی نقل شده است که وقتی که پیامبر(ص)مبعوث شدند مردم آب گل آلود می‌خوردند و هیچ منطق انسانی وجود نداشت و بربریت و خونخواری موج می‌زد اما خداوند متعال به بشریت عنایت کرد که انسان‌ها در مسیر درست قرار بگیرند تا دنیا و آخرتشان آباد شود.
وی در ادامه با اشاره به دیدار جمعی از مسوولان و مردم با رهبر انقلاب به مناسبت عید مبعث افزود: در این دیدار حضرت آقا فرمودند که بعثت انبیاء برای ایجاد یک تمدن است بدان معنا که مدنیت، زیست اجتماعی، اخلاقی و انسانی به مردم یاد بدهد و در تمدن است که علم، اخلاق و سبک زندگی وجود دارد.
حجازی بیان کرد: یک مملکت متمدن قاعدتا باید اهل علم باشند و باید همه تلاش کنیم که به سمت کسب علم گام برداریم و برای مملکت و ملت زمینه کسب علم فراهم شود و خاصه نسل جوان اهل علم و اخلاق تربیت شوند.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: سبک زندگی، یعنی اینکه یک مسلمان باید الگویش را ائمه اطهار (ع) قرار بدهد و زندگی را این‌گونه تطبیق بدهد و امروز هم باید مسائلی که نه با عقل منطبق است و نه با شرع از این شهرستان هم برداشته شوند.
خطیب جمعه گچساران با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کرد: رهبری فرموده است که اسلام نیامده است که جنگ را به طور کلی از بین برد و بنا شده است که جنگ ظالمانه را از بین ببرد، چرا گاهی اوقات مشاهده می شود که برخی افراد در درون مملکت حرف‌های شیرین می‌زنند و می‌گویند جنگ ممنوع و مرگ ممنوع؟.
 وی  با بیان اینکه  اما دستور پروردگار این است که مرگ بر ظالم و مستکبر باشد، گفت: ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس جانانه جنگیدند و از این مملکت به خوبی صیانت کردند چرا که باید در مقابل دشمنان می‌جنگیدند بنابراین هر موضوعی باید سرجایش باشد رافت و مهربانی در جای خود و جنگ با ظالم هم در جای خودش.
حجازی در ادامه با اشاره به کمک رسانی مردم به سیل زدگان اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، ملت عزیز ما به خاطر سیل دچار گرفتاری و خسارت است که امید داریم مسوولان با پشتیبانی عظیم مردمی بار سنگین این حادثه را از مردم ایران بردارند و تلاش مردمی بسیار خوبی است و این روح مردمی و حالت بسیج مردمی در دنیا استثنایی است و کارهای اصلی بعد از این است و باید این مشکلات جبران شوند.
امام جمعه گچساران در ادامه  اذعان کرد: ما مسلمان هستیم و هم نوع دوست و هم وطن‌دوست هستیم و شیعه و الگوی ما ائمه اطهار (ع) هستند.
حجازی با بیان اینکه نزول رحمت الهی را  شاکر باشیم، عنوان کرد: بلایای طبیعی هم حادث می شوند که وظیفه داریم همه و همه دست به دست هم بدهیم و کارهای بزرگی انجام بدهیم و کمک کنیم تا بخشی از آلام و دردهای هم وطنانمان را کاهش دهیم.
وی تصریح کرد: به عنوان یک طلبه خواهشی دارم که شهر گچساران در این زمینه آبرومندانه بدرخشد و در اجرای منویات مقام معظم رهبری سهیم باشیم و کمک شایانی به هموطنانمان انجام بدهیم.
حجازی بیان کرد: در حال حاضر این مسائل باید درس شود و  آقای پیمانکار و آقایان مدیران پروژه و آقایان ناظر باید تقوا و خلوص در کارهایتان داشته باشید که این بناها و پروژه ها با دقت و مستحکم و به روش صحیح احداث شوند تا خدای ناکرده با کوچکترین اتفاقی دچار ویرانی نشوند.
خطیب جمعه گچساران اظهار کرد: از همه مسئولان این شهرستان خواهشی دارم که در طول سال و در مسیر قرآن و عترت جلو برویم چرا که  این حکومت یک حکومت اسلامی است و خون بهای هزاران شهید است تا مسیر انقلاب مسیر قرآن و اهل بیت باشد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش برای رفع مشکلات مردم باشد پارتی بازی ممنوع، ظلم ممنوع، بد اخلاقی ممنوع بدحجابی ممنوع، زمینه بدحجابی فراهم کردن ممنوع، زمینه کشف حجاب فراهم کردن ممنوع و مجوز دادن به جلساتی که نباید باشد ممنوع  و در مسیر اخلاق اهل بیت (ع) باشیم و به قصد قربت کار کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیمانکار ورشکسته!
Iran, Islamic Republic of
پیمانکار اگه پولش گیرس بیاد انصاف رو رعایت میکنه!
بهتره مسئولان یه سوزن به خودشان بزنند و یک جوال دوز به پیمانکاران
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1