تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۴۰۸۴۰۰
در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

آینده کهگیلویه و بویراحمد در خطر است / گیاهان را زیر و رو نکنید / ساخت و سازهای غیرمجاز و خطر سیل

۰
آینده کهگیلویه و بویراحمد در خطر است / گیاهان را زیر و رو نکنید / ساخت و سازهای غیرمجاز و خطر سیل
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه( ۱۶ فروردین سال 98) در محل مصلی امام خمینی شهر یاسوج با اشاره به آیاتی از قران کریم اظهار کرد: دایره بخشش و رحمت و غفران خداوند به اندازه‌ای وسیع است که قابل شمارش نیست.
امام جمعه موقت مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از گناهان کبیره ناامیدی از نعمت‌های الهی است  چرا  که نعمت‌های خداوند بی‌نهایت است و خداوند بسیار بخشنده و رحمت‌گر و مهربان نسبت به بندگان خود است‌‌.
موسوی‌اعظم در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به مناسبت‌های مختلف هفته به ماه مبارک شعبان اشاره کرد و آن را مقدمه ماه رمضان دانست و گفت: باید مناسبت‌های این ماه را به خوبی پاس بداریم.
امام جمعه موقت شهر یاسوج اظهار کرد: امام علی می فرماید وقتی فهمیدم که روزه ماه شعبان چه قدر ثواب دارد حتی یک روز از روزه گرفتن آن غافل نمی‌شوم؛ ماهی است که بزرگانی مثل امام زمان (عج) در آن متولد شدند و مناسبت‌های مهم و بزرگی دارد.
موسوی‌اعظم به حوادث اخیر و سیل ویرانگر اشاره کرد و گفت: این هماهنگی میان مردم و مسؤولان و کمک به یکدیگر از سیره انبیا و امامان است که در این حوادث به خوبی مشاهده کردیم.
وی گفت: در حال حاضر بسیاری از هم وطنان و مومنان ما نیاز به حمایت مالی دارند هر چند دولت کمک‌های اساسی را خواهد داشت اما مردم هم باید پای کار بیایند و مشکلات را برطرف کنند باید کمک کنیم همچنان که خداوند به جای آن چندین و چند برابر بخشش می‌کند.
وی به دلایل سیل اشاره کرد و گفت: قطع درختان و زیر و رو کردن گیاهان دارویی این مشکلات را هم به وجود می‌آورد طبیعت را در استان از بین می‌بریم و امروز خروجی این کارها را در سیل گلستان و مازندران می‌بینیم.
موسوی‌ اعظم گفت: در بسیاری از شهرها و روستاها مسیر آب‌ها را ساخت و ساز کرده‌اند و همین موجب می‌شود تا مسیری برای عبور آب نباشد و سیلاب و سیل شهرها و روستاها را خراب کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1