تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۴۰۸۳۸۵
در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور:

آمادگی نفت و گاز گچساران برای حضور در لیگ بک

۰
آمادگی نفت و گاز گچساران برای حضور در لیگ بک
کبنا ؛ در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  به مصاف تیم بعثت کرمانشاه می‌رود.
 بر اساس این گزارش، دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و بعثت کرمانشاه فردا 15 فروردین ماه به میزبانی کرمانشاه  برگزار می‌شود.
 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دو کشور است که روز پنج‌شنبه  راس ساعت 15 در ورزشگاه کارگران به مصاف تیم  بعثت کرمانشاه  در این شهرستان می‌رود.
 دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران با بعثت کرمانشاه به دلیل نامساعد بودن جو  با تاخیربرگزار می‌شود.
 لازم به ذکر است، تیم نفت و گاز گچساران  در حال حاضر با انجام یک بازی کمتر، 20 بازی، 8 برد، 8مساوی، 4 باخت، 21گل زده، 13 گل خورده  و با تفاضل 8 گل و با کسب 32 امتیاز در رده چهارم جدول لیگ دسته دو کشور جای گرفته است.
همچنین تیم  بعثت کرمانشاه با انجام 21 بازی، 7 برد، 6 مساوی، 8باخت، 21 گل زده، 27 گل خورده و با تفاضل 6گل و با کسب 27امتیاز در رده هفتم جدول لیگ دسته دو کشور قرار گرفته است.
عباس بختیاری دروازبان تیم فوتبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد:  همچنان امیدوار به صعود هستیم و تیم ما شایستگی صعود به لیگ یک را دارد.
بختیاری با بیان اینکه سه بازی حساس پایان هرکدام برای ما حکم فینال را دارد، افزود: همه اعضای تیم هم قسم شده‌اند که هیچ فرصتی را تا رسیدن به هدفمان از دست ندهیم.
وی افزود: تیم ما از نظر فنی و تمرکز بر روی بازی به آمادگی بالایی رسیده و امیدواریم با همین آمادگی بعثت کرمانشاه را از پیش رو برداریم.
دروازبان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ضمن ابراز همدردی با حادثه دیدگان سیل اخیر در کشور خصوصا مردم کرمانشاه و لرستان بیان کرد: حادثه بسیار تلخی در کشور ما رخ داد و بازی هفته بیست و چهارم ما نیز که تحت تاثیر همین اتفاقات لغو شد و به روز پنج شنبه منتقل گردید.
بختیاری عنوان کرد: هرچند تاخیری که در بازی ما اتفاق افتاد که می ‌توانست به ضرر تیم باشد اما با تمرینات برنامه‌ریزی شده آمادگی خود را برای این بازی بسیار حساس حفظ کردیم.
وی افزود: تیم ما فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نکردیم تا دل مردم فوتبالدوست گچساران را با صعود به لیگ دسته اول شاد کنیم.
بختیاری با بیان اینکه همه کادر فنی زحمات زیادی را برای موفقیت این تیم متحمل شدند اظهار داشت: شرایط روحی و روانی خوبی در تمرینات دروازبانان تیم از ابتدای فصل برقرار بود که جا دارد از تلاشهای مربی خودم محمد کیانی قدردانی کنم.
دروازبان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باذعان کرد: دروازبان‌های تیم ما همه دارای آمادگی دفاع از دروازه تیم نفت و گاز گچساران را دارند که امیدوارم دروازبانان جوان بومی ما نیز روزی در تیم های صاحب نام کشور حضورشان پررنگ تر شود.
بختیاری اظهار امیدواری کرد: سال جدید برای تیم ما و هواداران و مردم گچساران سال پرخیر و برکتی باشد و آنچه شایسته این مردم است نصیبشان شود.
وی همچنین از مهمترین هدفش که پیوستن به یک تیم صاحب نام لیگ برتری است گفت و خاطرنشان کرد: برای رسیدن به هدفم با همت والا تلاش خواهم کرد  اما مهمترین هدفم در سال گذشته این بود که به همراه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ یک صعود کنیم و یک خاطره خوب برای این شهر به ثبت برسانیم که امیدوارم این هدف تا پایان فصل محقق شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1