کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دروغ سیزده:

تاجگردون و زارع از حضور در انتخابات آینده مجلس انصراف دادند / نشست مشترک موحد و «حاج عدل» / موحد کاندیدای واحد کهگیلویه / چرا استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیگر نمی‌خواهد نماینده مجلس شود؟

13 فروردين 1398 ساعت 13:53

در شهرستان گچساران همچنین جلسه‌ای برگزار شد که اصولگرایان گچساران و باشت بعد از بحث های جنجالی به نتیجه واحد نرسیدند و علیمراد جعفری و سید قدرت حسینی پور هر دو اعلام کاندیداتوری کردند. در نهایت اصولگرایان تصمیم گرفته اند که چهره های جوان تری همانند یعقوب زراعت کیش و یا غلامرضا پاکدل را به عنوان کاندیدای واحد خود معرفی کنند.


سال 98، سال پرهیجان و پر جنب و جوشی در عرصه سیاسی برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. در ابتدای این سال شاهد بارش زیاد باران در نقاط مختلف استان بودیم به طور یکه بعضی از زیرساخت های شهر یاسوج و بعضی از شهرهای استان را آب برد. از موضوع بارش شدید باران در نقاط مختلف استان و کشورمان می‌گذریم و برای همه هموطنان مان و مسوولان زحمت کش کشورمان آرزوی سلامتی داریم. تلاش نیروهای امدادی برای  پیدا کردن سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری که طغیان رود بشار یاسوج آن را با خود برده است، بی فایده بود و مسوولان ستاد بحران می‌گویند جستجوها همچنان برای پیدا کردن «تقوی» مدیرکل روابط عمومی ادامه دارد.
همچنین بیان می‌کنند که علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که گوشه چشمی به انتخابات دهلران داشت از حضور در انتخابات دوره یازدهم مجلس انصراف داده است و بیان کرده است که تا پایان دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد مانده است. بعضی از فعالین سیاسی می‌گویند احمدی به دلیل محبوبیت بالای کاظم زاده نماینده فعلی دهلران، آبادانان و دره شهر در بین مردم و ترس از شکست از او  در انتخابات آینده مجلس شرکت نخواهد کرد. احمدی تصمیم گرفته است که یکی از معاونین خود را به دلیل کم کاری تغییر دهد. استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید، انتخابات آینده مجلس را در پیش داریم و باید همه معاونین استاندار با جدیت تمام پای کار باشند.
حرکات فراوانی این روزها در حوزه کهگیلویه بزرگ شکل گرفته است و شب گذشته (12 فروردین ماه 98) جلسه ای در دهدشت در منزل حسین فیاض بخش از اساتید دانشگاه و چهره های معروف اصولگرا برگزار شد که در آن جلسه به موضوع استانی شدن انتخابات اشاره شد و در نهایت در این جلسه که سید محمد موحد و عدل هاشمی‌پور، علی محمد بزرگواری نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ حضور داشتند، تصمیم گرفته شد که محمد موحد به عنوان کاندیدای واحد در انتخابات آینده مجلس حضور داشته باشد. در شهرستان گچساران همچنین جلسه‌ای برگزار شد که اصولگرایان گچساران و باشت بعد از بحث های جنجالی به نتیجه واحد نرسیدند و علیمراد جعفری و سید قدرت حسینی پور هر دو اعلام کاندیداتوری کردند. در نهایت اصولگرایان تصمیم گرفته اند که چهره های جوان تری همانند یعقوب زراعت کیش و یا غلامرضا پاکدل را به عنوان کاندیدای واحد خود معرفی کنند.
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت با صدور بیانیه ای در اینستاگرام خود از حضور در انتخابات یازدهم مجلس انصراف داده است و او هادی زارع‌پور و حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را به عنوان جانشین خود در انتخابات آینده مجلس معرفی کرده است.
یکی از نزدیکان غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا گفته است که آقای زارعی هم به این دلیل که انتخابات استانی شده است و شانس پیروزی کمتری را برای خود می بیند، نیز تصمیم گرفته است که در انتخابات بعدی شرکت نکند. او گفته است که از یکی از جوانان تحصیل کرده و شناخته شده بویراحمد در انتخابات آینده مجلس حمایت خواهد کرد.
ستار هدایت خواه نماینده سابق بویراحمد و دنا تصمیمش برای حضور در انتخابات مجلس قطعی شده است و او گفت: حتماً در انتخابات شرکت خواهم کرد.
آنچه در بالا خواندید، دروغ بود، در واقع دروغ سیزده بود.
 


کد مطلب: 408368

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408368/تاجگردون-زارع-حضور-انتخابات-آینده-مجلس-انصراف-دادند-نشست-مشترک-موحد-حاج-عدل-کاندیدای-واحد-کهگیلویه-چرا-استاندار-بویراحمد-دیگر-نمی-خواهد-نماینده-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1