تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب : ۴۰۸۳۶۶
دبیر طرح نوروزی آرامش بهاری خبرداد

دیدار چهره به چهره با مردم در طرح آرامش بهاری / اجرای برنامه شب‌های حرم در امامزاده بی‌بی حکیمه(س) گچساران

۰
دیدار چهره به چهره با مردم در طرح آرامش بهاری /  اجرای برنامه شب‌های حرم در امامزاده بی‌بی حکیمه(س) گچساران
کبنا ؛دبیر طرح نوروزی آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه گفت:در طول اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری از همه بقاع متبرکه مجری طرح به شکل میدانی بازدید وضمن دیدار چهره به چهره با مردم مشکلات احتمالی رفع می شود.
حجت‌السلام قاسم مومنی‌شاد گفت:  علی‌رغم شرایط نامساعد جوی و بارندگی استقبال خوبی از بقاع متبرکه و طرح آرامش بهاری در ایام نوروز شده است که نشان از علاقه و اعتقاد مردم به امام زادگان و توجه مسائل دینی و فرهنگی است.
دبیر طرح نوروزی آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه این بازدیدها با هدف اجرای کیفی طرح آرامش بهاری و خدمت رسانی بهتر به زائران انجام می شود گفت: در این بازدیدها  ضمن سرکشی به مبلغین طرح نوروزی آرامش بهاری و خادمین بقاع متبرکه از نزدیک و چهره به چهره با مردم  گفتگو می‌کنیم و مشکلات احتمالی را با هماهنگی با هیات امنا رفع می‌کنیم.
مومنی‌شاد با بیان اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی در14 بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود گفت: با توجه به شرایط خاص جوی اسکان زائران و ارائه خدمات در زائر سراهای امامزادگان مورد تاکید قرار گرفته و با تمام امکانات در شرایط بارانی بقاع متبرکه آمادگی اسکان دهی مسافران در طول ایام نوروز و دیگر ایام سال را خواهند داشت.
وی فعالیت‌های تبلیغی محیطی و پوشش رسانه‌ای طرح آرامش بهاری را ستودنی توصیف کرد : روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان با برگزاری نشست‌های خبری ، نصب بنرطرح نوروزی آرامش بهاری و انتشار روزانه اخبار در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل و شبکه های اجتماعی ، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری استانی ،محلی و صدا و سیمای مرکز استان فعالیتهای خوب وارزشمندی داشته که شایسته تقدیر است.
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان از پخش مستند طرح نوروزی آرامش بهاری در شبکه استانی دنا در نوروز امسال خبر داد و گفت: در این مستند ضمن معرفی بقاع متبرکه شاخص میزبان طرح آرامش بهاری فعالیتهای مختلف اوقاف و امور خیریه نمایش داده شد.
 طرح نوروزی آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد از 28 اسفندماه لغایت 14 فروردین ماه 1398 به مدت 16 روز برگزار می‌شود که در طول این مدت مسئولان اوقاف و امور خیریه حداقل دوبار ضمن بازدید از روند اجرای آن مشکلات احتمالی را جهت خدمت رسانی بهتر به زائران بررسی می‌کنند.
 اجرای برنامه شب‌های حرم در امامزاده بی‌بی حکیمه(س) گچساران
حجت‌السلام سید نورالله جنتی‌پور با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت‌: برنامه‌های متنوع فرهنگی مذهبی در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری با حضور  زائران در  حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هر شب در طول طرح نوروزی آرامش بهاری بعد از نماز مغرب و عشا دو ساعت برنامه شب‌های حرم با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی برگزار می ‌شود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های شبانه روزی مبلغین طرح نوروزی آرامش بهاری در چهارده بقعه متبرکه شاخص استان گفت : در برنامه شب های حرم هر شب مسابقات مختلف برگزار و به بیست نفر از شرکت کنندگان جوایز با طرح ایرانی اسلامی اهدا می‌شود.
در ادامه حجت‌السلام اسلامی مسئول روحانیون اعزامی طرح نوروزی آرامش بهاری در استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت : برنامه شب‌های حرم به عنوان یکی از برنامه‌های فرهنگی مذهبی در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه(س) دختربلافصل امام موسی کاظم(ع) شهرستان گچساران برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: در برنامه شب‌های حرم که هر شب در طول طرح نوروزی آرامش بهاری در این بارگاه مطهر برگزار می شود به بیست نفر هدیه با طرح ایرانی اسلامی اهدا می‌شود.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1