تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : ۴۰۸۳۰۴
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

کاروان کمک های مردمی گچساران به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران اعزام شد

۰
کاروان کمک های مردمی گچساران به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران اعزام شد
کبنا ؛نخستین کاروان کمک های مردمی شهرستان گچساران به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران اعزام شد، کمک های مردمی در دیگر نقاط استان نیز در حال جمع آوری است.
فرمانده سپاه فتح استان در این خصوص گفت: نخستین کاروان کمک های مردمی شهرستان گچساران به مناطق سیل زده استان های گلستان و مازندران اعزام شد که این کمک ها در شهرستان گچساران جمع آوری شد و شامل انواع کنسرو،آب معدنی، حلوا شکری،برنج،لوازم بهداشتی، لباس زنانه و مردانه درسایزهای مختلف، اهدایی مردم خونگرم گچساران با عنوان “سیل محبت” راهی مناطق سیل زده گلستان و مازندران شد.
سرهنگ حمید خرمدل بیان کرد: به حوزه ها و پایگاه های مقاومت اعلام کرده‌ایم که نسبت به جمع آوری کمک های مردمی در مرکز استان اقدام کنند.
 وی افزود: تا کنون در خصوص اقلامی که اعلام نیاز شده است از جمله آب معدنی، پتو، مواد خوراکی و پوشاک رده های بسیج در حال جمع آوری کمک های مردمی هستند تا هر زمان که مجدد اعلام کنند انتقال بدهیم.
سرهنگ خرمدل اعلام کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰۰ تخته پتو، سه کامیون آب معدنی و اقلام دیگری از جمله پوشاک و مواد خوراکی جمع آوری شده است.
وی افزود: در خصوص نیروی انسانی نیز این آمادگی وجود دارد به خصوص گروه های جهادی متخصص از جمله بسیج جامعه پزشکی، بسیج جامعه مهندسین و اقشار مختلف آمادگی اعزام وجود دارد اما منتظر دستور هستیم که فرماندهی کل سپاه پاسداران اعلام کنند.
سرهنگ خرمدل در ادامه اظهار کرد: مردم نوع دوست کهگیلویه و بویراحمد هموطنان آسیب دیده از سیل استان گلستان و مازندران را فراموش نکرده اندو همواره در کمک و یاری رساندن به هموطنان در تمامی نقاط کشور پیشگام بوده اند.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه  با اشاره به خسارات سیل به مناطق مختلف استان گفت: هم اکنون گروه های مختلفی از سپاه فتح، تیپ ۴۸ فتح و گروه های مختلف بسیجی در مناطق مختلف استان که در بارندگی‌های اخیر دچار آسیب شده اند، در حال فعالیت هستند.
سرهنگ خرمدل ادامه داد: این گروه ها در مناطقی از جمله پریکدان بویراحمد، جاده یاسوج-اصفهان در محدود دارشاهی، و لوداب برای بازگشایی معابر و جاده‌های روستایی حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که در بتوانیم هر چه زودتر اقدامات لازم را برای حل مشکلات عنوان شده انجام دهیم و شرایط را به روزهای قبل از بارندگی برگردانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1