تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۴۰۸۳۰۱
کبنا گزارش می‌دهد

آقای استاندار صدایتان ضبط هست؛ تونل‌های یاسوج-بابامیدان را هر چه سریعتر رسیدگی کنید؟ / احمدی: آقای نژادصفوی نمی‌توان با جان مردم بازی کرد / هر جا می‌دانید خطری هست، راه را مسدود کنید

۳
۲
آقای استاندار صدایتان ضبط هست؛ تونل‌های یاسوج-بابامیدان را هر چه سریعتر رسیدگی کنید؟ / احمدی: آقای نژادصفوی نمی‌توان با جان مردم بازی کرد / هر جا می‌دانید خطری هست، راه را مسدود کنید
کبنا ؛(روز چهارشنبه 7 فروردین ماه 98) عبدالحمید نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد که به ریاست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور سردار مهدی انصاری فرمانده نیروی انتظامی، معاون سپاه فتح، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، معاون عمرانی استاندار، معاون اقتصادی استاندار، مدیرکل بحران و سایر مدیران دستگاه‌های دولتی برگزار شد، گریزی به وضعیت تونل‌های محور یاسوج- بابامیدان زد و گفت: تمام این تونل‌ها آب می‌‎دهند و تونل‌های پنجم و چهارم با شدت بیشتری آب می‌دهند.
نژادصفوی گفت: باید چاره‌اندیشیده شود چرا که اگر اتفاقی در این تونل‌ها رخ دهند، بحران ایجاد می‌شود. باید این موضوع رسیدگی شود.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعد از شنیدن صحبت‌های نژاد صفوی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نمی‌توان با سلامت و جان مردم بازی کرد، خطاب به مدیرکل راه گفت: آقای نژادصفوی الان تمام صحبت‌های بنده و این جلسه در حال ضبط هست و فیلمش هم موجود است. خیلی سریع کمیته‌ای را برای رسیدگی و بررسی وضعیت تونل‌ها تشکیل دهید.
وی افزود: آقای نژادصفوی در صورت مشاهده هرگونه خرابی در پل‌ها، تونل‌ها و جاده‌ها سریعا دستور بستن آن‌ها داده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آقای نژادصفوی پل‌ها و تونل‌ها را رصد کنید و هر جا دیدید که تردد باید متوقف شود و خطر وجود دارد آنجا را با همکاری پلیس راه مسدود کنید. نمی‌توان با جان مردم بازی کرد.
بر اساس مشاهدات عینی خبرنگار کبنا نیوز از تونل‌های محور یاسوج-بابامیدان تمام تونل‌ها به ویژه تونل چهارم و پنجم به شدت آب می‌دهند. دیوار تونل چهارم را کاملاً آب گرفته است و آب از آن می‌ریزد. همچنین در خروجی و ورودی تونل چهارم چشمه‌ای جاری شده است که مردم برای دیدن آن توقف می‌کنند و احتمال اینکه چشمه‌های دیگر هم در این منطقه ایجاد شود.
آب مایعی نفوذپذیر است و این مایع حیاتی به تمام سطوح سخت نفوذ می‌کند و حتی صخره‌های بزرگ در مسیر رودخانه‌ها از فرسایش آب در امان نیستند. لذا دیوارهای این هم نفوذپذیر هستند و خدای نکرده هر لحظه احتمال ریزش کوه و تونل وجود دارد.
سید انتظام سهمگین معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره می‌گوید: این تونل‌ها علاوه بر اینکه روشنایی مناسب ندارند حتی دچار آلودگی هوا هستند و تهویه هوای مناسب ندارند.
سهمگین ادامه داد: بنده خودم از این مسیر عبور کردم و بعضی از تونل‌ها آب می‌دهند و این وضعیت، تونل‌ها را آبستن به خطر کرده اند.
معاون فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کمیته‌ی فنی برای رصد وضعیت تونل‌ها تشکیل می‌شود.
به گزارش کبنا، ضرورت دارد با وجود بارش باران که در پیش داریم و اهمیت بالایی که راه یاسوج-بابامیدان و تردد بالایی که در این مسیر انجام می‌گیرد، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل فنی، مدیرکل راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های نظارتی و قضایی این موضوع را به طور ویژه در دستور کار قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
همه گوینده که بایستی استین بزنه بالا عمل کنه
Iran, Islamic Republic of
انتخابات دور یازدهم مجلس در خیلی از شهرستان های ایران فینال بین نیروهای به ثمر رساننده انقلاب 57 و نسلهای بعد از انقلاب 57است که ملت ایران جهت تشکر از نیروهای انقلاب کرده (از جمله محمد موحد) آنها را به مجلس می فرستند بنابراین آقای موحد حتما به مجلس یازدهم راه پیدا می کند و با رفتن موحد به مجلس عظمت کهگیلویه بزرگ باز یافته می شود و موحد بار دیگر یا مرکز استان را به کهگیلویه می برد و یا یاسوج را تحویل نیروهای کهگیلویه می دهد تا با مشارکت با ایل بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد را گلستان کنند و عظمت را به استان برگردانند.
Iran, Islamic Republic of
شما كه به اين زيباي سخن ميگويد چرا خودت را معرفي نميكني
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1