تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۲:۵۲
کد مطلب : ۴۰۸۲۹۴
در جمع جوانان کهگیلویه مطرح شد

موحد: در مجلس آدم گمنامی نبودم / هر جا معامله‌ای کردم برای مردم بود / من مولد کمیته‌برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها بودم / ماجرای آمدن «حسن روحانی» به خانه موحد

۷
۰
موحد: در مجلس آدم گمنامی نبودم / هر جا معامله‌ای کردم برای مردم بود / من مولد کمیته‌برنامه‌ریزی در شهرستان‌ها بودم / ماجرای آمدن «حسن روحانی» به خانه موحد
کبنا ؛حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده امروز (جمعه 9 فروردین ماه 98) در نشست با جوانان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با اشاره به بیانیه ی گام دوم انقلاب، با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر جوان گرایی تاکید داشتند و اظهار کرد: همیشه بنده به جوان گرایی معتقد بودم و باید از وجودشان بهره گیری شود.
وی با بیان اینکه به ارتباط با مردم اعتقاد داریم و به آن التزام داریم، سعی کردیم این ارتباط را به تمام معنا حفظ کنیم، تاجایی که مردم هم خودشان گاهی گلایه می کردند، افزود: تنها نیروگاهی که در بهبهان به سرانجام رسید، نیروگاهی بود که من در هیئت دولت آن را پیگیری می‌کردم. فرودگاه بهبهان را من پیگیری کردم.
حجت الاسلام موحد گفت: من یک طلبه هستم و به عنوان یک طلبه وقت برای من مهم نبود، کس برای من مهم نبود و هر جا یک معامله انجام دادیم، معامله مان برای مردم بود.
موحد با بیان اینکه همین آقای روحانی که الان دسترسی به او از محالات است، افزود: در بهارستان خانه من بود، ایشان می خواست بیاید خانه من، وقتی آمد دید که پله اول تا پله آخر روی هم کفش ریخته است و با صدای کوچک صدا زد مرا که «سید محمد»، این همه جمعیت را برای من دعوت کرد، گفتم نه. بعد گفتم؛ این جمعیت، جمعیتی است که هزار تومان ندارد به مسافر خانه بدهد. می آیند، اینجا شب می‌خوابند و صبح هم می روند به دنبال کارشان.
نماینده اسبق شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده گفت: آقای باهنر همسایه من بود، یک روز مرا کنار کشید و گفت: آقای موحد من از همسایگی شما عاجز شدم از بس که تلفن خانه من را به جای خانه شما گرفتند.
وی افزود: من یک آدم چند بعدی بودم، موحد طرفدار پیمانکار و این افراد و آن افراد هستند. کدام پیمانکار طرفدار من هست یکی از آنها را نشان من بدهند.
حجت الاسلام موحد گفت: همین توده مردم با من در تماس بودند و من طرفدار آنها بودم و هستم.
وی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: این عزتی که خدا به من داده، متعلق به من نیست. متعلق به مردم است و اینکه بگویم تو به من رأی دادی، تو با کی بودی؟ تو کجا بودی؟ معنا ندارد.
موحد گفت: مرام ما و مکتب ما این دیدگاه امام حسین(ع) است که می فرمایند: بدانید که وقتی خداوند کسی را به شما ارجاع می‌دهد، نعمتی است از طرف خدا. بر همین اساس و دیدگاه سعی کردیم آبروی مختصری که داریم کانالیزه بکنیم و در یک محدوده قرارش بدهیم.
وی همچنین بیا کرد: همگام با محرومیت زدایی و مبارزه با محرومیت و مطالبه گری حق مردم در مجلس یک آدم گمنام نبودم. جاهایی که باید نمود داشته باشیم. نمود داشتیم چه در لوایح و قوانین.
موحد گفت: اگر امروز در شهرستان‌ها کمیته برنامه ریزی وجود دارد، مولدش موحد هست. شما بروید در تاریخ قانون گذاری آن را ببینید.
نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ افزود: جاده پاتاوه-دهدشت که خیلی از آن بهره مند شدم. در جریان سفر مقام معظم رهبری به استان کهگیلویه و بویراحمد آن موقع آقای ترکمان وزیر راه بود و به من گفت راهی که این جاده را در مصوبات سفر بگذارم این هست که دست از سووال از من برداری که من گفتم دستم از سووالم بر می دارم و این معامله را می‌کنم.
برای شنیدن صحبت‌های کامل حجت الاسلام «موحد» بر روی لینک‌های زیر کلیک کنید.

فایل اول کلیک کنید
فایل دوم کلیک کنید
فایل سوم کلیک کنید
فایل چهارم
فایل پنجم
فایل ششم
فایل هفتم
فایل هشتم
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

zzz
Russian Federation
جناب سید شما اگر به جوانان ایمان داری لطف کن در انتخابات شرکت نکن و از یه جوان شایسته حمایت کن
علی
Iran, Islamic Republic of
20سال نماینده مردم درمجلس کاری نکرد حالا ازخواب بیدار شد.واقعا که
Iran, Islamic Republic of
" این جمعیت، جمعیتی است که هزار تومان ندارد به مسافر خانه بدهد. می آیند، اینجا شب می‌خوابند و صبح هم می روند به دنبال کارشان."
همین یک جمله کافیست تا به موحد " نه" گفت این جمله را موحد زمانی گفته که نزدیک به سه دوره از نمایندگی اش در مجلس گذشته و کسی که در این سه دوره نتوانسته برای مردم کاری انجام بده بعد از آن هم نتوانسته و نخواهد توانست
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا درست جاده اون سال 70 تصویب شد اما الان سال 98 این 28 سال چرا کاری نکردید. 12سال نبودی اما بقیه ک بودی !
Iran, Islamic Republic of
بعضی از این جوانهای لنده ای هم به عدل هاشمی سرک می کشند و هم به موحد
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
حسن روحانی رئیس‌جمهور با بهره‌برداری از فاز نخست طرح آبیاری نوین به خوزستانی‌ها عیدی داد.

آقای روحانی،
کشاورزی برای اقلیم ما مانند زهرهلاهل است، وظیفه داریم مواد خاممان را که مفت می‌فروشیم تبدیل به فرآورده کنیم سپس بفروشیم تا بیست میلیون شغل در کشور ایجاد گردد.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
انصاف
Iran, Islamic Republic of
انتخابات دور یازدهم مجلس در خیلی از شهرستان های ایران فینال بین نیروهای به ثمر رساننده انقلاب 57 و نسلهای بعد از انقلاب 57است که ملت ایران جهت تشکر از نیروهای انقلاب کرده (از جمله محمد موحد) آنها را به مجلس می فرستند بنابراین آقای موحد حتما به مجلس یازدهم راه پیدا می کند و با رفتن موحد به مجلس عظمت کهگیلویه بزرگ باز یافته می شود و موحد بار دیگر یا مرکز استان را به کهگیلویه می برد و یا یاسوج را تحویل نیروهای کهگیلویه می دهد تا با مشارکت با ایل بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد را گلستان کنند و عظمت را به استان برگردانند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1