تاریخ انتشار
جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۴
کد مطلب : ۴۰۸۲۸۷
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

ابرهای بارور صحت ندارد / مسوولان دیشموک را دریابند

۱
۰
ابرهای بارور صحت ندارد / مسوولان دیشموک را دریابند
کبنا ؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری به مناسبت عید نوروز در حرم مطهر رضوی گفت: نا امید کنندگان ملت تحت تاثیر رجزخوانان دشمن اند. بعضی از نویسندگان یا صاحب نظران اظهار نظر کردند که سال 98 سال تهدید است، همین رجزخوانان در سال 97 هم رجزخوانی کردند و تهدید دشمن را برجسته کردند معتقدم سال 98 سال فرصت‌ها و گشایش است البته کسانی که می گویند سال 98 سال تهدید است تحت تاثیر رجزخوانی دشمنان قرار دارند.
وی افزود: مشکلات یکی ریشه در تحریم‌ها داشته و دیگری ضعف مدیریت‌هاست تحریم ها می‌تواند فرصت باشد، وابستگی به نفت باید کاهش پیدا کند و به دنبال اصلاحات اقتصادی باشیم و از خام فروشی نفت فاصله گرفته و صادرات غیرنفتی را افزایش داده و از تولید حمایت کنیم. یکی از راه های حل مشکلات معیشتی استفاده از جوانان و نشاط جوانی به جای استفاده از مدیریت پیر است، مدیریت را جوان کنیم و طبق بیانیه راهگشای رهبری مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
خطیب نماز سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به خسارات ناشی از سیل و بارندگی در نوروز امسال گفت: خسارات ناشی از سیل در صورتی کم می شود که به کمک همنوعان بشتابیم،کما اینکه در شهر ما مثل سایر نقاط کشور مردم با کمک‌هایشان به حمایت از سیل زدگان شتافتند پس از هفتاد سال از ثبت پدیده‌های هواشناسی در کشور ما بارندگی اخیر بی‌سابقه بوده، چنین بارندگی در 48 ساعت به اندازه یک سال پربارش بارندگی داشتیم اما در فضای مجازی از ابرهای بارور صحبت می کنند که صحت ندارد.
وی افزود: در بارندگی‌های اخیر در سطح بخش دیشموک خساراتی به جاده‌های ارتباطی، روستایی و بافت گیاهی و طبیعی وارد شده که نگاه ویژه مسؤولان به بخش دیشموک را می طلبد باید دیشموک و روستاهای آن در خدمت رسانی دیده شوند و مسئولین استانی به بخش دیشموک توجه ویژه کنند.
امام جمعه دیشموک در خصوص صحبت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن اشغالگری رژیم صهیونیستی در جولان سوریه گفت: این حمایت آمریکا یک اصل مهم را برای ما و همه آزادی خواهان جهان اثبات می کند که هر وقت یک قدم در برابر دشمن عقب نشینی کردیم زمینه ساز پیشروی آنان می‌شود.
وی گفت: اگر مسلمانان متحد در برابر انتقال سفارت رژیم صهیونیستی به قدس شریف می ایستادند الان به این جا نمی رسید که یک قسمت از یک کشور را در اشغال رژیم صهیونیستی به رسمیت بشناسند.
راوند ادامه داد: برای کسانی که در کشور ما از سازش حرف می زنند باید درس عبرت شود که اگر یک قدم عقب نشینی کردیم دشمن یک قدم جلوتر می آید و باید همان شعار « نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» را سرلوحه کار خود قرار داده و آن را عملی سازند.
راوند با اشاره به سالروز 12 فروردین و همه پرسی قانون اساسی جمهوری اسلامی در سال 58 گفت: بیش از 98 درصد به جمهوری اسلامی آری گفتند و مردم در آن زمان به ندای رهبری الهی لبیک گفتند و حکومت اسلامی را در این همه پرسی تثبیت کردند که نمونه ای از مردم سالاری دینی است و هنوز هم ادامه دارد و مردم همه ساله در انتخابات مختلف حضور پیدا می کنند و مسئولینشان را انتخاب می‌کنند و مسؤولان باید به  مردم خدمت کنند و خود را از مردم بالاتر ندانند و خادم مردم باشند.
راوند ضمن اشاره به 25 رجب و سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) گفت: امام کاظم به عنوان رهبر شیعیان با مبارزات فرهنگی در برابر الحاد عباسی ایستاد و  دین اسلام را تبلیغ و بیش از 3 هزار حدیث از ایشان جمع آوری و دیگری احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط آن امام همام بود.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به 13 فروردین و روز خاطره‌های زیبا و روز طبیعت و صله رحم گفت: در این روز به طبیعت که می رویم درختان را قطع نکنیم و در کنار همدیگر صله رحم انجام دهیم و با طبیعت دوست باشیم زیرا همه موجودات عالم از کوه درخت و طبیعت در برابر خداوند اهل تسبیح و سجده هستند و درختان ثمر دار را به خاطر عداوت و کینه توزی با دیگری قطع نکنیم و خود را اهل آتش جهنم نسازیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
تخصص هواشناسی را کجا گرفته ای که در خصوص باروری ابرهها نظری میدی.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1