تاریخ انتشار
جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۴۰۸۲۸۶
در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی مطرح شد

انتقاد از استاندار و معاونینش در نماز جمعه قلعه‌رئیسی / دریغ از حضورتان / سیل مدیران پروازی را نشان مردم داد

۱
۰
انتقاد از استاندار و معاونینش در نماز جمعه قلعه‌رئیسی / دریغ از حضورتان / سیل مدیران پروازی را نشان مردم داد
کبنا ؛حجت‌الاسلام مهدی انصاری پور امام جمعه قلعه رئیسی ظهر امروز (جمعه 9 فروردین ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا یک نیروی باز دارنده درونی است و از ارتکاب به کارهای خلاف حفاظت می کند.
امام جمعه موقت قلعه رئیسی در ادامه به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: سال جاری سال فرصت‌هاست نه سال تهدید.
انصاری پور یادآور شد: برای نجات کشور باید عالمانه  و مجاهدانه و برای خدا کار کرد و ظرفیت داخل کشور برای شکوفایی اقتصادی کافی است و باید همه دستگاه‌ها و مسئولان کمک کنند تا تولید رونق بگیرد.
وی افزود: تحریم ها و ضعف مدیریتی دو عامل اصلی مشکلات اقتصادی کشور است و تجربه نشان داده که اصلاحات اقتصادی در سایه تحریم اتفاق می افتد و تلاش برای اداره کشور بدون درآمد نفتی آغاز شده است باید تلاش کرد راهکاری برای یافتن مقابله با تحریم‌ها داشته باشیم.
انصاری پور با بیان اینکه باید از کمک غرب چشم بپوشیم تاکید کرد: زورگویی استعمارگران به کشورها مختص ایران نیست و تاریخ کشور ما مملو از خیانت غرب است و باید دانست که رابطه با غرب اشکال ندارد اما نباید اعتماد به غرب کرد.
خطیب موقت جمعه قلعه رئیسی به سیل اخیر کشور اشاره و عنوان کرد: نوروز امسال به دلیل شرایط جوی خسارت‌های جانی و مالی داشتیم که این خشم طبیعت حاوی پیام های زیادی است از جمله بخش زیادی از این خسارت ها ناشی از نامهربانی خود ما به طبیعت است مانند تجاوز به حریم رودخانه ها و قطع درختان که در استان ما اگر نبود درایت و تلاش رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در جهت جلوگیری از کارخانه های سنگ شکن بشار که حریم رودخانه را از بین بردند امروز شاهد اتفاقات دیگری بودیم.
وی ادامه داد: باید بدانیم که همه نعمت های خدا در دست ما امانت است و باید آن را به نسل بعد انتقال دهیم اگر چه حوادث طبیعی قابل پیشگیری نیست که لازم است در این سیل اخیر از نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه نیروی انتظامی و همچنین از فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه، فرمانده حوزه مقاومت و فرمانده نیروی انتظامی بخش به دلیل تلاش شبانه روزی و حضور در منطقه تقدیر و تشکر می کنم.
انصاری پور از فرماندار شهرستان کهگیلویه به دلیل حضور متعدد در مناطق خسارت دیده چاروسا تشکر کرد و یادآور شد: از بخشدار، اعضای شورای اسلامی، شهردار و دیگر نهادهایی که کمک کردند در این سیل اخیر تشکر می کنم و واقعا تلاش آنها قابل تقدیر بود و باید گفت که بالاخره مردم یک شب حضور مدیران پروازی در بخش را لمس کردند.
خطیب جمعه قلعه رئیسی با تاکید بر اینکه مردم وظیفه خود را در قبال این سیل نشان دادند و حال وظیفه مسئولان است خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بیشترین بارش باران در این منطقه اتفاق افتاد اما متاسفانه یک نفر از معاونان استاندار و استاندار استان در این منطقه حضور نیافت که امیدوارم به این منطقه به دلیل اینکه مردم در تامین زندگی خود دچار مشکلاتی هستند کمک داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام حاج آقا لطفا این مطلب که شکر نعمت نعمتت افزون کند و کفر نعمت از کفت بیرون برد توجه فرمایید .مسئولان استان خصوصا استاندار محترم سنگ تمام گذاشت و تورا به خدا قسم بدون از سند اظهار نظر نقرماییدو به جای خسته نباشی به مسئولان حرفهای که باعث بی انصافی میشود نفرمایید و خود شما کجا تشریف داشتید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1