تاریخ انتشار
جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۴۰۸۲۸۴
در جریان سیل‌های اخیر کهگیلویه و بویراحمد

باید از مردم قدردانی شود نه مسوولان

۰
باید از مردم قدردانی شود نه مسوولان
کبنا ؛
امام جمعه کبگیان: بیش از همه مسؤولان عملکرد مردم و بسیج در سیل اخیر قابل تقدیر است




 حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کبگیان در خطبه‌های 9 فروردین 1398 با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به ارزش ماه رجب گفت: پیغمبر فرمود، رجب ماه استغفار امت من است پس هر کسی بداند ارزش روزه گرفتن و استغفار در این روزهای پایانی چقدر است لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.
وی با اشاره به مسئله طبیعت هم گفت: طبیعت برای استفاده امروز و نگهداری برای آیندگان است که خداوند در آیه های آخر سوره هود انسان را به عنوان مامور آبادانی در زمین قرار داد و مسئله منابع طبیعی از مصادیق مهم امر به معروف و نهی از منکر است.

وحدانی‌فر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با مسائل مهم جامعه گفت: مسائلی مانند آنچه در سال جاری گذشت و مسئله دولتهای غربی در قبال جمهوری اسلامی ایران، مسئله اقتصاد و شعار سال وسخنی با جوانان از مهمترین مسئله‌هایی بود که معظم‌له به مسئولان و مردم گوشزد کرد.

وی با اشاره به مسئله اعتماد به امریکا و کشورهای اروپائی هم گفت: امریکا و غرب یا واقعا احمقند و قدرت نظام و ملت را نشناخته اند یا جنگ روانی ایجاد می‌کنند تا با به هم زدن تمرکز ملت دل مردم را خالی کنند تجربه نشان داده هر جا به آنان اعتماد کردیم متضرر شدیم.

خطیب جمعه کبگیان درباره مشکلات فعلی کشور هم گفت: تحریم‌ها و ضعف مدیریتی دو عامل اصلی مشکلات کشور است که نمونه‌اش اعتماد به آمریکا و شکست در برجام و ایجاد جنگ روانی در فضاهای مجازیست.
وحدانی‌فر تصریح کرد: رونق تولید زمانی حاصل خواهد شد که با اعتماد به جوانان کار را به کسانی بسپارند که دلشان برای این ملت و نظام بسوزد.
امام جمعه کبکیان با اشاره به مسئله اتفاقات اخیر سیل در کشور هم گفت: اولا خداوند سبحان را به خاطر بارش‌های انبوه و جبران خشکسالی‌های چند دهه اخیر شاکریم دوما بدانیم که نامهربانی با طبیعت در زمین خواری بستر رودخانه و سیل بندها با ساخت و سازهای غیر قانونی باعث به بار آمدن چنین فجایعی می‌شود.
این خطیب جمعه با تشکر از زحمات مسئولان کشوری و لشکری در کمک رسانی به سیل زدگان خطاب به مسئولان گوشزد کرد: بروز حوادث طبیعی اگر قابل پیشگیری نیستند قابل پیش بینی که هستند و باید با دقت بیشتر مدیریت می‌کردند.
وی افزود: وقتی مردم و ارتش و سپاه بدون در نظر گرفتن نام و نشانشان با اقدام جهادی و بسیجی وارد صحنه می‌شدند و ایثار می‌کردند دلیلی ندارد بیانیه بدهند و از مسئولانی که به مسافرت نرفتند و در سیلاب کمک کردند تقدیر شود لذا اگر تقدیری باشد باید از همین مردم و بسیجیان که با تمام توان آمدند و در طرحهای پرورش ماهی حداقل نیمی از ماهیهای اماده فروش طعمه سیلاب را نجات دادند تقدیر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1