تاریخ انتشار
جمعه ۹ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۴۰۸۲۸۱
در هشتمین روز از بهار:

بازدید مسوولان «اوقاف و امور خیریه» از طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه / توجه به بخش فرهنگی نوعی سرمایه‌گذاری است

۱
۰
بازدید مسوولان «اوقاف و امور خیریه» از طرح آرامش بهاری بقاع متبرکه /  توجه به بخش فرهنگی نوعی سرمایه‌گذاری است
کبنا ؛ حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه حجت‌السلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی و رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه دیروز و امروز از بقاع متبرکه میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری استان بازدید بعمل آورد.
جنتی پور روز گذشته از بقاع متبرکه امامزادگانِ ابراهیم اسدالله(ع) شهرستان بهمئی و امامزاده میرسالار(ع) بخش دیشموک شهرستان کهگیلویه بازدید کرد.
وی همچنین امروز پنجشنه از بقعه آقامیر(ع) شهر دهدشت، بی‌بی رشیده شهرستان چرام بازدید کرد و عصر امروز از شاه حمزه(ع) سرفاریاب، امامزاده علی(ع) سادات شهرستان چرام بازدید می‌کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در بازدید از بقاع متبرکه ضمن تاکید بر ارائه خدمات رفاهی حداکثری با توجه به امکانات موجود به زائرین از اجرای برنامه فرهنگی خیمه معرفت در این دو حرم مطهر بازدید به عمل آورد.
 در پایان مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در ضمن این بازدیدها،جهت رفع نواقص جزئی موجود برنامه‌ریزی و دستورات لازم را داد.
روحانی طرح آرامش بهاری حرم بی‌بی حکیمه(س) نیز می‌گوید: توجه به حوزه فرهنگی هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه‌گذاری به شمار می‌رود.
 حجت‌الاسلام روح‌الله صیادان‌خواه در خصوص اقدامات طرح آرامش بهاری در حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) گفت: طرح آرامش بهاری حرم بی‌بی حکیمه خاتون در سه بخش کودک و نوجوان، پاسخ به مسائل شرعی و مشاوره خانواده برگزار می‌شود و روحانیون که این برنامه‌ها را اجرا می‌کنند تجریبات زیادی در این خصوص دارند.روحانی طرح آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه در حرم بی‌بی حکیمه(س) افزود: در غرفه کودک و نوجوان برنامه‌های متعددی از جمله نقاشی بکش جایزه ببر و قرآن بخوان جایزه ببر اجرا می‌شود و وقتی کودکان در این غرفه‌ها جمع می‌شوند برای آنها داستان می‌خوانیم و دوباره به آنها جایزه می‌دهیم.
وی تصریح کرد: در این غرفه‌ها بچه‌ها به انجام این کارها تشویق می‌شوند و همین امر باعث می‌شود این کودکان سال آینده با شوق و اشتیاق بیشتری به همراه خانواده به حرم بی‌بی حکیمه(س) بیاند، لذا این جایزه‌ها یک سرمایه‌گذاری برای خود بقاع است.
صیادان‌خواه با اشاره به مشاوره تحصیلی، ازدواج، مشکلات جوانان و راهنمایی کارشناسان در این خصوص گفت: پاسخ به مسائل شرعی از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری است.
وی با اشاره به اینکه توجه به حوزه فرهنگی هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، گفت: در طرح آرامش بهاری برنامه شبی در حرم هر شب در بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه(س) برگزار می‌شود.
روحانی طرح آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اجرای جشن میلاد امام علی(ع) و ویژه برنامه تحویل سال از برنامه‌های اجرایی در حرم بی‌بی حکیمه است، ضمن اینکه جشن عید مبعث و برنامه شهادت امام موسی کاظم(ع) برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بپرسه حاج اقا تا دیروز کجا بودید الان اومدید زیارت مگه حرم پر شد از پولزوار کاش روز ریزش کوه
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1