تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : ۴۰۸۲۷۱
به همت میراث فرهنگی استان صورت گرفت:

استقبال بی‌نظیر مردم از جشن نوروز گاه در دهدشت+تصاویر

۳
۰
استقبال بی‌نظیر مردم از جشن نوروز گاه در دهدشت+تصاویر
کبنا ؛به همت  اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و با مشارکت تشکل مردم نهاد کانون سبز قلم جشن نوروزگاه در شهرتاریخی دهدشت با استقبال و حضور گسترده مردم از جمله مسافران نوروزی با برنامه های متنوع برگزارشد.
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان این برنامه با حضور مدیرکل میراث فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد،معاون گردشگری استان  و جمعی از مسئولان کهگیلویه و استقبال خوب مردم در بافت تاریخی دهدشت برگزار شد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه بویراحمد گفت : احیای آیین‌های محلی آیین‌های فراموش شده سنتی استان از مهم ترین اهداف برگزاری این برنامه های فرهنگی در شهرستانهای استان است.
 

باقری با بیان اینکه بافت تاریخی دهدشت یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان کهگیلویه است گفت: برای احیاء و مرمت این مکان تاریخی به همت استاندار کهگیلویه وبویراحمد و مجمع نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بخصوص جناب آقای دکتر تاجگردون تا کنون ده میلیارد تومان به این پروژه اعتبار اختصاص داده شده است.
 
 مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه با تخصیص این اعتبار بافت تاریخی دهدشت کد و ردیف اعتباری دریافت می کند اظهار کرد: تملک ساختمان،اراضی،مرمت و احیای محوطه بافت تاریخی دهدشت از مهم ترین اولویت های کاری این اداره کل است.

 
باقری ایجاد پارک اسکان شهر دهدشت با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد ریال را ازدیگر اقدامات اداره کل  میراث فرهنگی استان در شهرستان کهگیلویه عنوان کرد و گفت :این پارک به منظور رفاه حال گردشگران و مردم شهر دهدشت در دولت تدبیر و امید احداث شده است.

 
باقری عنوان کرد: در این پارک هفت آلاچیق، 54 سکوی نشینمن، 2 نمازخانه، آبخوری، ظرفشویی، هشت چشمه سرویس بهداشتی، حمام، سالن آمفی تئاتر روباز و روشنایی کامل پیش‌بینی شده است.
 
 
این مسئول ابراز کرد: هدف از ایجاد پارک اسکان در شهر دهدشت اشتغال‌زایی، ایجاد درآمد پایدار و توسعه گردشگری در شهرستان کهگیلویه است.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
پوشش افتضاح بوده
Iran, Islamic Republic of
استقبال؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مردم کو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1