کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حسین کاظمی مدیرکل امور شهری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کرد

رودخانه بشار یاسوج از متعرضینش انتقام گرفت (+ فیلم )

8 فروردين 1398 ساعت 3:43

مدیرکل دفتر شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رودخانه بشار از متعرضین انتقام گرفت.


حسین کاظمی مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد چهارشنبه شب ( 7 فروردین ماه 98) در حاشیه نشست ستاد بحران استان در جمع خبرنگاران، افزود: علیرغم تذکراتی که سالهای سال داده شد، توجه مناسبی نسبت به این هشدارها صورت نگرفت.
کاظمی به برخی از مشکلات ایجاد شده اشاره و تصریح کرد: بلوار رجا محدوده ساحلی در شهر یاسوج دچار مشکل شده است و در گذشته با یک خاکریز بستر و حریم رودخانه را گرفتند.
مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه خیابان ساحلی در معرض خطر جدی قرار گرفته است، عنوان داشت: محدوده رجا در کنار رود بشار با هماهنگی انجام گرفته تا انجام تمهیدات لازم مسدود شد.
کاظمی به پارک غدیر یاسوج اشاره کرد و گفت: علیرغم تذکرات کتبی و شفاهی گذشته مبنی بر عدم ایجاد سازه در بستر رودخانه، متأسفانه این پارک بنا نهاده شد و بخش زیادی از آن را در سیل اخیر، آب برد.
مدیرکل دفتر شهری استانداری از تثبیت پایه‌های پل اول بشار در سالهای گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در این پل وجود ندارد اما باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در حوزه شهری، بیان داشت: ۱۷ شهردار ما تا صبح بیدار بوده و علیرغم بارش ۲۴۰ میلیمتری مرکز استان و بیش از ۳۰۰ ملیمتری قلعه رئیسی مشکل خاصی به وجود نیامد.

https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000408/nf00408260-1.mp4


کد مطلب: 408260

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408260/رودخانه-بشار-یاسوج-متعرضینش-انتقام-گرفت-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1