تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۰۸۲۴۰
به دلیل رانش زمین و نشست آسفالت:

جاده یاسوج-شیراز مسدود شد

۰
جاده یاسوج-شیراز مسدود شد
کبنا ؛جاده‌های یاسوج-شیراز و یاسوج به چرام تا اطلاع ثانوی مسدود شدند. سرهنگ بهنام ویسی پور فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد امروز چهارشنبه ( 7 فروردین ماه 98) در این باره می‌گوید: جاده یاسوج- باغچه سادات به سرفاریاب به دلیل رانش زمین و تخریب بخشی از جاده مسدود است.
سرهنگ ویسی پور یادآور شد: مسیر یاسوج- به شیراز در منطقه مله شوره نیز بخشی از محور تخریب و آسفالت نیز نشست کرده که امکان تردد خودروها از این تا اطلاع بعدی وجود ندارد.
فرمانده پلیس راه کهگیلویه وبویراحمد گفت: محور گچساران- باباکلان نیز به دلیل تخریب و رانش زمین مسدود است که البته جاده جایگزین این محور نیز از سمت زیدون فراهم شده است.
بنا بر این گزارش، بارش های سیل آسا در 48 ساعت گذشته در کهگیلویه وبویراحمد سبب خسارات فراوانی به بخش های مختلف زیربنایی، راه ها، تاسیسات و سایر حوزه ها به ویژه راه های ارتباطی این استان وارد کرد. طغیان رودخانه ها و سیل همچنین خسارات فراوانی به عشایر و روستاهای این استان وارد کرد. پس از بارندگی های سیل آسا در این استان همچنین یک روستا «آبیدک» دهستان زیلایی در شهرستان بویراحمد بر اثر رانش زمین محو شد و هیچ اثری از آن وجود ندارد. میزان بارش در برخی مناطق همچون قلعه رئیسی کهگیلویه حتی به بالای 360 میلیمتر گزارش شده است. برای کل استان شرایط جوی پایدار پیش بینی می شود و از شب چهارشنبه افزایش ابر و از پنج شنبه با ورود سامانه جدید انتظار بارندگی باران در بخش هایی از استان و بارش در ارتفاعات وجود دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1