کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

شایعه تخریب سدهای شاه قاسم و کوثر تکذیب شد / سدها کاملاً ایمن هستند

6 فروردين 1398 ساعت 17:47

باتوجه به پر شدن مخزن سد شاه قاسم یاسوج و رها سازی بخشی از آن، انتظار می‌رود مردم روستاهای حومه ی این، سد نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده را مورد توجه قرار داده و همراهی لازم را با دست اندرکاران و ستاد مدیریت بحران داشته باشند.


شایعاتی در سطح فضای مجازی مبنی بر تخریب سدهای استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه سد کوثر و شاه قاسم دست به دست می‌چرخید که مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای به این شایعات پاسخ داد.
علی داوودی‌مهر مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: سدهای کوثر و شاه قاسم برای شرایط سیلابی کاملاً مدیریت شده و هیچگونه نگرانی از بابت استحکام آنها وجود ندارد.
داوودی‌مهر با بیان این خبر و با اشاره به اینکه مردم عزیز به شایعات مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه برخی از سدهای استان دچار خسارت در سازه های خود شده‌اند، توجه نکنند، تصریح کرد: بارش های دو روز گذشته هیچ خطری را متوجه سدهای کوثر و شاه قاسم نکرده و این سدها از استحکام کاملا اطمینان بخش برخوردارند و رهاسازی بخشی از مخازن آنها ، جهت مدیریت شرایط آب و هوایی، توسط همکاران فنی شرکت آب منطقه ای در حال انجام است.
وی تاکید کرد: باتوجه به پر شدن مخزن سد شاه قاسم یاسوج و رها سازی بخشی از آن، انتظار می‌رود مردم روستاهای حومه ی این، سد نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده را مورد توجه قرار داده و همراهی لازم را با دست اندرکاران و ستاد مدیریت بحران داشته باشند.


کد مطلب: 408228

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408228/شایعه-تخریب-سدهای-شاه-قاسم-کوثر-تکذیب-سدها-کاملا-ایمن-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1