تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۰۳:۲۷
کد مطلب : ۴۰۸۲۱۴
در یادواره 101 شهید مناطق چاروسا و دشمن‌زیاری مطرح شد

تاجگردون: شهادت را نباید وارد معامله‌ سیاسی کرد / خاک خورده جنگ هستم/ هیچ یک از نمایندگان کشور به اندازه ما سه نماینده هماهنگ نیستند/ امکان ندارد پشت سر هم پیش مسئولان حرف بزنیم

۵
۰
تاجگردون: شهادت را نباید وارد معامله‌ سیاسی کرد / خاک خورده جنگ هستم/ هیچ یک از نمایندگان کشور به اندازه ما سه نماینده هماهنگ نیستند/ امکان ندارد پشت سر هم پیش مسئولان حرف بزنیم
کبنا ؛
با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادواره 101شهید چاروسا و دشمن زیاری کهگیلویه در روستای گوراب برگزار شد.
بارندگی در حین برگزاری یادواره مانع برگزاری این یادواره نشد.
یادواره 101 شهید چاروسا و دشمن زیاری برگزار شد
حجت‌الاسلام حمید برازش دبیر یادواره شهدای گوراب و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مردم عنوان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا ارج نهادن به مقام شامخ آنان و تبیین راهشان برای نسل‌های بعد از انقلاب است و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌توانیم بخش عظیمی از ناهنجاری ها را مدیریت کنیم.
وی افزود: این دومین یادواره شهدا است که در این روستا برگزار می شود سال گذشته در ایام نوروز با حضور نماینده کهگیلویه برگزار و این یادواره امسال با حضور نماینده گچساران و باشت برگزار شد.

برازش به وضعیت راه روستا و مشکلات این روستا اشاره و تصریح کرد: محور ارتباطی روستا بسیار وضعیت نامناسبی دارد که امیدواریم کمک شود تا مشکلات آن برطرف شود.
در ادامه غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تبریک عید نوروز یادی از امام کرد و گفت: یادی می کنیم از امامی که تا ابد نفس گرمش پشت سر این نظام و این مملکت است، امامی که ما را هدایت کرد و باید یادی کنیم از شهدایی که به برکت خون آنها امروز سربلند و سرافراز هستیم و همیشه به این فکر می کنم که چه عاملی باعث می‌شود که این ملت و این نظام را از تهدیدها و تحریم‌ها نجات می‌دهد و نتیجه می‌گیرم که خون شهدا سبب تنها سبب این همه بزرگی و سربلندی می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز خون همان شهدا سبب شد تا ما همچنان روی پای خودمان بمانیم لذا مغرور نشویم که ما داریم این نظام و کشور را مدیریت می‌کنیم بلکه تنها خون شهداست که این کشور را سرپای خود همچنان نگه داشته و چگونه می توان بعد از چندین سال خون شهدای خود را حفظ کرد و تنها باید گفت با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ممکن است.
وی افزود: مطمئن باشید اگر شهدا را فراموش کردیم فراموشمان می‌کنند و وقتی یادی از آنها نکردیم یادی از ما نمی‌کنند و اگر یادی از آنها نکردیم خدا با ما قهر می‌کند و باید به این موضوع دقت کنیم که بیش از 80 درصد مردم امروز انقلاب را درک نکردند به این معنی که در آن زمان نبودند و راه و مسیر شهدا را ندیدند و مطمئنا 10 سال آینده هم نسل آن زمان به کلی شهدا و انقلاب را درک نکرده‌اند که باید تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل‌ها را آگاه کنیم.
تاجگردون یادآور شد: یک موضوع را در حکومت اسلامی نباید با آن شوخی کرد و نباید وارد معامله سیاست و نگاه سیاسی اصلاح طلب و اصول گرا و فلان شهرستان و قوم شود و آن موضوع شهید و شهادت است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت ادامه داد: خاک خورده جنگ هستم و برادرم شهید است و شاید باور نکنید که بعد از 35 سال به تازگی کوله پشتی شهید را باز کردیم و تازه فهمیدیم که داخل آن چه چیزی بوده است و دفتر خاطراتش را که باز کردیم آخرین صحبتش این بود که آب نداشتیم بنوشیم چه عاملی می‌تواند این را به نسل جدید یاد دهد تنها با کتاب و فیلم و برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان این همه از گذشتگی را نسل به نسل منتقل کرد.

تاجگردون اظهار داشت: امروز نتوانستیم ادامه دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم چرا که با کت و شلوار شبانه روز به دنبال این هستیم که همدیگر را تخریب کرده تا به جایگاهی برسیم در مقابل شهدا تنها هدفشان عزت و سربلندی نظام و اسلام بود.
وی گفت: امروز وقتی یک سرباز همانند سردار سلیمانی در یک کشور دیگر مقاومت می‌کند و عکس او لرزه به تن دشمن می‌اندازد یعنی توانستیم مقاومت را که یک گوشه از شاخصه های نظام جمهوری اسلامی است را خوب نشان دهیم.
تاجگردون تاکید کرد: باید تلاش کنیم که هدفمان را حفظ کنیم نه اینکه شروع به تخریب کنیم همه ما زیر سایه یک فرد کامل، یک فرد جامع، یک شخصیت یک ولی فقیه و قانون انجام وظیفه کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای بسیار درخشانی وجود دارد و پتانسیل‌ها بسیار بالاست اما در کنار همین پتانسیل متاسفانه زدن افراد بسیار افزایش یافته و اگر فردی مسئولیتی گرفته شروع به تخریب می‌کنیم که این زیبنده نیست باید تلاش کرد از تجربه هم استفاده کنیم به همدیگر کمک کنیم و نگذاریم استعدادهایمان نابود شود.

تاجگردون بیان کرد: زمانی که من آمدم دولت متعلق به آقای احمدی‌نژاد بود استاندار و مدیران کل همچنین اما آیا می‌شد دست روی دست بگذارم و بگویم چون دولت با من هماهنگ نیست دست روی دست بگذارم و کاری نکنم.
وی گفت: نمی‌خواهم بگویم همه کارها بلکه بسیاری از کارها و حتی بسیاری از کارهای بزرگ و قراردادهای بزرگ را در زمان همان دولت احمدی نژاد انجام دادم.

تاجگردون یادآور شد: در استان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین عاملی که به نظر من باید به آن دقت کرد نیروی انسانی است خودم را مثال می زنم که کسی که 29 سال در این نظام کار می‌کند و خاک جبهه و جنگ را دید نمی توان به او گفت تو مدافع حکومت و نظام نیستی و تو دوست دار نظام و انقلاب و دوست دار نظام و رهبری نیستی.
وی گفت: به نظر شما اگر دوست دار نظام و انقلاب و رهبری نیستم پس چرا شبانه‌روز کار می‌کنم پس مطمئن باشید برای عقیده است که این تلاش را انجام می‌دهم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: امروز نباید ترس داشته باشم و اینجا نیایم چون احتمالا همکار و دوستم ناراحت می شود بلکه باید دوستم خیلی هم استقبال کند که محرومیت‌ها را می‌بینم و امروز با افتخار می‌گویم که دو همکار دیگرم جناب آقای زارع و هاشمی دلسوزتر از من تلاش می کنند و قسم می خورم که هیچ یک از نمایندگان کشور به اندازه ما سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد هماهنگ نیستند و امکان ندارد که پشت سر هم پیش مسئولان حرف بزنیم و برای تخریب هم گام برداریم.
وی در پایان گفت: یاد امام و شهدا را فراموش نکنیم اینها با هدف خاص رفتند به یاد داشته باشیم وقتی وارد کشور عراق می شویم و عکس امام، رهبر و شهدا را می‌بینیم آن موقع است که باید فهمید  کربلا را فتح کردیم و هدف شهدا را باید دید و به آن افتخار کنیم.
 

-----------------------------------
خبر از سید حسن آرمند
-----------------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حمید
Iran, Islamic Republic of
خودتو بگو که هر وقت کم میاری متوسل میشی به عکس !!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام ما متوجه نشدیم اقای نجات نیا در تمام دولتها(اصولگرا -اصلاح طلب - میانه رو -)دنبال چه میگرده.
علی
Iran, Islamic Republic of
چه رسد به شهدا همه شهید دادند نه فقط شما
Netherlands Antilles
سیاست .........
رفیقش
Canada
خدایا تو خوب می دانی که تاجگردون خودش به هیچ وجه به این حرف هایی که گفته عمل نمی کند.
چه کسی هست نداند که اگر مدیری سفارشات تاج را عمل نکرد..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1