کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در یادواره 101 شهید مناطق چاروسا و دشمن‌زیاری مطرح شد

تاجگردون: شهادت را نباید وارد معامله‌ سیاسی کرد / خاک خورده جنگ هستم/ هیچ یک از نمایندگان کشور به اندازه ما سه نماینده هماهنگ نیستند/ امکان ندارد پشت سر هم پیش مسئولان حرف بزنیم

6 فروردين 1398 ساعت 3:27

یادواره 101 شهید مناطق چاروسا و دشمن زیاری با حضور تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و مردم مناطق گوراب و دشمن زیاری در روستای گوراب چاروسا برگزار شد.


با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادواره 101شهید چاروسا و دشمن زیاری کهگیلویه در روستای گوراب برگزار شد.
بارندگی در حین برگزاری یادواره مانع برگزاری این یادواره نشد.
یادواره 101 شهید چاروسا و دشمن زیاری برگزار شد
حجت‌الاسلام حمید برازش دبیر یادواره شهدای گوراب و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به مردم عنوان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا ارج نهادن به مقام شامخ آنان و تبیین راهشان برای نسل‌های بعد از انقلاب است و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌توانیم بخش عظیمی از ناهنجاری ها را مدیریت کنیم.
وی افزود: این دومین یادواره شهدا است که در این روستا برگزار می شود سال گذشته در ایام نوروز با حضور نماینده کهگیلویه برگزار و این یادواره امسال با حضور نماینده گچساران و باشت برگزار شد.

برازش به وضعیت راه روستا و مشکلات این روستا اشاره و تصریح کرد: محور ارتباطی روستا بسیار وضعیت نامناسبی دارد که امیدواریم کمک شود تا مشکلات آن برطرف شود.
در ادامه غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تبریک عید نوروز یادی از امام کرد و گفت: یادی می کنیم از امامی که تا ابد نفس گرمش پشت سر این نظام و این مملکت است، امامی که ما را هدایت کرد و باید یادی کنیم از شهدایی که به برکت خون آنها امروز سربلند و سرافراز هستیم و همیشه به این فکر می کنم که چه عاملی باعث می‌شود که این ملت و این نظام را از تهدیدها و تحریم‌ها نجات می‌دهد و نتیجه می‌گیرم که خون شهدا سبب تنها سبب این همه بزرگی و سربلندی می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز خون همان شهدا سبب شد تا ما همچنان روی پای خودمان بمانیم لذا مغرور نشویم که ما داریم این نظام و کشور را مدیریت می‌کنیم بلکه تنها خون شهداست که این کشور را سرپای خود همچنان نگه داشته و چگونه می توان بعد از چندین سال خون شهدای خود را حفظ کرد و تنها باید گفت با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ممکن است.
وی افزود: مطمئن باشید اگر شهدا را فراموش کردیم فراموشمان می‌کنند و وقتی یادی از آنها نکردیم یادی از ما نمی‌کنند و اگر یادی از آنها نکردیم خدا با ما قهر می‌کند و باید به این موضوع دقت کنیم که بیش از 80 درصد مردم امروز انقلاب را درک نکردند به این معنی که در آن زمان نبودند و راه و مسیر شهدا را ندیدند و مطمئنا 10 سال آینده هم نسل آن زمان به کلی شهدا و انقلاب را درک نکرده‌اند که باید تلاش کنیم تا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نسل‌ها را آگاه کنیم.
تاجگردون یادآور شد: یک موضوع را در حکومت اسلامی نباید با آن شوخی کرد و نباید وارد معامله سیاست و نگاه سیاسی اصلاح طلب و اصول گرا و فلان شهرستان و قوم شود و آن موضوع شهید و شهادت است.

نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت ادامه داد: خاک خورده جنگ هستم و برادرم شهید است و شاید باور نکنید که بعد از 35 سال به تازگی کوله پشتی شهید را باز کردیم و تازه فهمیدیم که داخل آن چه چیزی بوده است و دفتر خاطراتش را که باز کردیم آخرین صحبتش این بود که آب نداشتیم بنوشیم چه عاملی می‌تواند این را به نسل جدید یاد دهد تنها با کتاب و فیلم و برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌توان این همه از گذشتگی را نسل به نسل منتقل کرد.

تاجگردون اظهار داشت: امروز نتوانستیم ادامه دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم چرا که با کت و شلوار شبانه روز به دنبال این هستیم که همدیگر را تخریب کرده تا به جایگاهی برسیم در مقابل شهدا تنها هدفشان عزت و سربلندی نظام و اسلام بود.
وی گفت: امروز وقتی یک سرباز همانند سردار سلیمانی در یک کشور دیگر مقاومت می‌کند و عکس او لرزه به تن دشمن می‌اندازد یعنی توانستیم مقاومت را که یک گوشه از شاخصه های نظام جمهوری اسلامی است را خوب نشان دهیم.
تاجگردون تاکید کرد: باید تلاش کنیم که هدفمان را حفظ کنیم نه اینکه شروع به تخریب کنیم همه ما زیر سایه یک فرد کامل، یک فرد جامع، یک شخصیت یک ولی فقیه و قانون انجام وظیفه کنیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد استعدادهای بسیار درخشانی وجود دارد و پتانسیل‌ها بسیار بالاست اما در کنار همین پتانسیل متاسفانه زدن افراد بسیار افزایش یافته و اگر فردی مسئولیتی گرفته شروع به تخریب می‌کنیم که این زیبنده نیست باید تلاش کرد از تجربه هم استفاده کنیم به همدیگر کمک کنیم و نگذاریم استعدادهایمان نابود شود.

تاجگردون بیان کرد: زمانی که من آمدم دولت متعلق به آقای احمدی‌نژاد بود استاندار و مدیران کل همچنین اما آیا می‌شد دست روی دست بگذارم و بگویم چون دولت با من هماهنگ نیست دست روی دست بگذارم و کاری نکنم.
وی گفت: نمی‌خواهم بگویم همه کارها بلکه بسیاری از کارها و حتی بسیاری از کارهای بزرگ و قراردادهای بزرگ را در زمان همان دولت احمدی نژاد انجام دادم.

تاجگردون یادآور شد: در استان کهگیلویه و بویراحمد مهمترین عاملی که به نظر من باید به آن دقت کرد نیروی انسانی است خودم را مثال می زنم که کسی که 29 سال در این نظام کار می‌کند و خاک جبهه و جنگ را دید نمی توان به او گفت تو مدافع حکومت و نظام نیستی و تو دوست دار نظام و انقلاب و دوست دار نظام و رهبری نیستی.
وی گفت: به نظر شما اگر دوست دار نظام و انقلاب و رهبری نیستم پس چرا شبانه‌روز کار می‌کنم پس مطمئن باشید برای عقیده است که این تلاش را انجام می‌دهم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: امروز نباید ترس داشته باشم و اینجا نیایم چون احتمالا همکار و دوستم ناراحت می شود بلکه باید دوستم خیلی هم استقبال کند که محرومیت‌ها را می‌بینم و امروز با افتخار می‌گویم که دو همکار دیگرم جناب آقای زارع و هاشمی دلسوزتر از من تلاش می کنند و قسم می خورم که هیچ یک از نمایندگان کشور به اندازه ما سه نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد هماهنگ نیستند و امکان ندارد که پشت سر هم پیش مسئولان حرف بزنیم و برای تخریب هم گام برداریم.
وی در پایان گفت: یاد امام و شهدا را فراموش نکنیم اینها با هدف خاص رفتند به یاد داشته باشیم وقتی وارد کشور عراق می شویم و عکس امام، رهبر و شهدا را می‌بینیم آن موقع است که باید فهمید  کربلا را فتح کردیم و هدف شهدا را باید دید و به آن افتخار کنیم.
 

-----------------------------------
خبر از سید حسن آرمند
-----------------------------------
 


کد مطلب: 408214

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408214/تاجگردون-شهادت-نباید-وارد-معامله-سیاسی-خاک-خورده-جنگ-هستم-هیچ-یک-نمایندگان-کشور-اندازه-سه-نماینده-هماهنگ-نیستند-امکان-ندارد-پشت-سر-هم-پیش-مسئولان-حرف-بزنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1