تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۰۸۲۰۱
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت گچساران با تاکید بر نام گذاری سال «رونق تولید» ابراز داشت:

رونق تولید و استفاده از کالای ساخت داخل سرلوحه شرکت نفت و گاز گچساران

۰
رونق تولید و استفاده از کالای ساخت داخل سرلوحه شرکت نفت و گاز گچساران
کبنا ؛
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بر عملیاتی کردن نام سال ۹۸ به عنوان «رونق تولید» تاکید کرد.
هوشنگ صیدالی در ارتباط با نامگذاری سال جدید به عنوان سال«رونق تولید» گفت: مقام معظم رهبری«حفظه الله تعالی» در چند سال گذشته تحت عناوین مشابه دیگری بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی تاکید داشته اند و سال جدید را نیز با نام سال رونق تولید مزین کردند که این نامگذاریها نشان از اهمیت تولید ملی در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان دارد.
وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه هایی برای عمل به این نامگذاری در شرکت دارید گفت: رونق تولید نیازمند عزم ملی است و در صنعت نفت هم سالهاست بر استفاده از کالای ساخت داخل بجای کالاهای مشابه خارجی تاکید میشود و دستورالعملهای موکدی برای تحقق اهداف آن صادر شده و ما هم به حکم وظیفه ملی عزم خودمان را برای استفاده حداکثری از کالاهای ساخت داخل جزم کرده ایم.
صیدالی افزود: آنچه که در کانون توجهات دشمنان نظام ما قرار دارد افزایش فشار بر ملت ایران اسلامی از طریق اعمال تحریمهای ظالمانه است ولی همانطور که در عمر پربار چهل ساله انقلاب نیز به صورت مداوم شاهد ان بوده ایم، علیرغم مشکلات و محدودیتهایی که این تحریمها ایجاد کرده، در عین حال زمینه برای تبدیل تهدیدات به فرصتها و تکیه بر توانمندی داخلی و خودباوری مهیا شده و مصداق این ضرب المثل است که« عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد.»
ایشان تصریح کرد: چله دوم انقلاب را در حالی آغاز کرده ایم که باور توانمندی داخلی، کشور را در مقابل دسایس دشمنان بیمه کرده و صنعت نفت نیز در این رهگذر تجربیات بسیار گرانبهایی کسب کرده که چراغ راه آینده است.
وی گفت: نامگذاری امسال تحت عنوان «رونق تولید » وظیفه ما را در حمایت از تولید داخل سنگین تر و عزم ما را در رسیدن به اهداف آن جزم تر کرده و به همکاران تاکید کرده ایم که فقط از کالای ساخت داخل استفاده کنند مگر آنکه به هیچ عنوان امکان تامین آن در داخل نباشد.
صیدالی توجه به تولید ملی را زمینه ساز رونق اشتغالزایی تلقی کرد و افزود: یکی از مهمترین نیازهای کشور و عموم مردم اشتغال است و حل مشکل اشتغال هم در گرو رونق تولید است و همین موضوع لزوم حمایت قاطع از تولید داخل را مضاعف میکند .
 مدير عامل شركت بهره برداري نفت وگازگچساران در پاسخ به این پرسش که امسال چه طرح و برنامه هایی برای تحقق رونق تولید نفت و گاز دارید، گفت: امسال در سراسر کشور طرح توسعه ۲۸ میدان نفت و گاز برنامه ریزی شده که از این تعداد توسعه ۱۱ میدان در حوزه عملیاتی شرکت گچساران است و خوشبختانه توسعه دو میدان اصلی گچساران و نرگسی به مناقصه رفته و پیمانکار آنها هم انتخاب شده اند و امیدواریم از همین ابتدای سال عملیات اجرایی آنها آغاز شود. ۹ میدان فرعی دیگر هم تحت برنامه است که بزودی به مناقصه خواهند رفت.
مهندس صیدالی در بیان اهمیت توسعه میادین مذکور گفت: با آغاز عملیات اجرایی این طرحهای بسیار مهم و احداث چاههای جديد ضمن اینکه تولید ما به لحاظ کمی و کیفی افزایش خواهد یافت زمینه اشتغال صدها نفر نیز فراهم خواهد شد.
وي در ارتباط با وضعیت تولید سال ۹۷ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن گفت: به رغم تنگناهای موجود و تعمیرات اساسی تعدادی از کارخانه ها در سال ۹۷ جهت و برآیند تولید در شرکت ما به لطف خدا و همت همکاران مثبت بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1