تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : ۴۰۸۱۸۹
در بازدید از تأسیسات آبرسانی یاسوج و مادوان مطرح شد

توضیحات «لدنی‌نژاد» در باره اتفاقات آب کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت 50 میلیارد ریالی به تاسیسات و تلاش برای تامین آب شهروندان

۱
۰
توضیحات «لدنی‌نژاد» در باره اتفاقات آب کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت 50 میلیارد ریالی به تاسیسات و تلاش برای تامین آب شهروندان
کبنا ؛سید علی لدنی‌نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (پنجشنبه 8 فروردین ماه 98) در بازدید از تاسیسات آبرسانی شهر یاسوج و مادوان، اظهار کرد: در اثر بارندگی‌های اخیر و بروز سیلاب خسارت‌های متعددی به تاسیسات و  خطوط انتقال آب شهرهای استان از جمله یاسوج، مادوان و سرفاریاب وارد آمد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحد از تخریب خط انتقال 20 اینچ تنگ‌کناره در  محل  پل سوم بشار، تخریب خط انتقال 12 اینچ سرآبتاوه و 12 اینچ سرفاریاب در اثر بارندگی‌های اخیر خبر داد و گفت: نیروهای اتفاقات  از لحظه بروز حوداث وارد عمل شدند و  به رغم سیلابی بودن محل حوادث با تمام توان در حال انجام عملیات اصلاح و مرمت هستند.
وی افزود: کار مرمت خط انتقال 20 اینچ تنگ کناره و خط 12 اینچ سرآبتاوه انجام، و با آبگیری مخازن قطعی آب شهر یاسوج برطرف شد.
لدنی نژاد در ادامه با بیان اینکه کار مرمت خط انتقال آب شرب سرفاریاب به دلیل حجم بالای تخریب خط انتقال و مشکل عملیات مرمت، کمی با وقفه انجام خواهد شد، تصریح کرد: تلاش می‌شود خیلی سریع این مشکل نیز برطرف شود و تا زمان رفع این حادثه  کار آبرسانی به شهروندان سرفاریابی از  طریق تانکر آبرسانی انجام خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه  و بویراحمد با بیان اینکه در اثر سیلابی شدن رودخانه مهریان، ایستگاه پمپاژ آب مهریان دچار خسارت جدی شد و سه چشمه تامین آب شهرهای یاسوج و مادوان واقع در تنگ مهران آب نهر نیز گل‌آلوده شدند که در همین راستا علاوه بر قطع آب  مناطق مذکور عملیات  شستشوی مخازن و شبکه مناطق مذکور انجام شد.
وی یادآور شد: پس از رفع گل آلودگی  آب چشمه های مهریان و  آب نهر آب مناطق مذکور در مدار قرار گرفت و در همین راستا تیم های مدیریت بحران  و کنترل کیفیت آب و فاضلاب استان به صورت مداوم بر کیفیت و بهداشت آب شرب شهروندان نظارت دارند.
مدیرعامل شرکت آب  و فاضلاب استان کهگیلویه  و بویراحمد  میزان خسارت وارده به تاسیسات آبرسانی شهرهای استان در اثر بارندگی‌های اخیر را بیش از 50 میلیارد ریال عنوان کرد.
لدنی نژاد با تقدیر از همراهی شهروندان در این موقعیت عنوان کرد: بروز این سیلاب ها  بی سابقه بود و اطلاع رسانی به موقع دستگاه‌های متولی و انجام اقدامات پیشگیرانه و تلاش مجموعه کارکنان آبفا خسارت های وارده به تاسیسات آبفا را به حداقل رساند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن پ
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای لدنی نژاد اب ده روستای سادات محمودی که از رودخانه بشار رد می شد قطع شده و لوله را اب ببرده .ولی متاسفانه هیچکس تا الان صداشو در نیاورده .مگه اهالی سادات محمودی چه گناهی کردن که هیچکس حتی یکنفر برای بازدید ازاین منطقه تشریف نیاورده . اگه مجبور بشیم برای اینکه صدامون شنیده بشه تمام تصاویر خسارات را پخش میکنیم.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1