کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفتگو با خبرنگاران مطرح شد

اولتیماتوم «علویان» به «ادارات دولتی»،«موسسات غیر دولتی» و سازمان صنفی:انبار ذخیره کالا باید در سامانه ثبت شود

5 فروردين 1398 ساعت 2:19

رئیس اداره صنعت و معدن تجارت کهگیلویه اظهار کرد:کلیه اداره های دولتی و موسسات عمومی غیر انتفاعی و سازمان هاي حرفه ای و صنفی،چنانچه دارای انبار ذخیره در کالای خاصی می باشند، می بایست ثبت سامانه ی جامع انبارها و کلیه ی ورود و خروج کالای مربوطه در آن ثبت گردد.


رئیس اداره صنعت و معدن تجارت کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه کلیه اداره های دولتی و موسسات عمومی غیر انتفاعی و سازمانهاي حرفه ای و صنفی،چنانچه دارای انبار ذخیره در کالای خاصی می باشندتصریح کرد: می بایست ثبت سامانه ی جامع انبارها و کلیه ی ورود و خروج کالای مربوطه در آن ثبت گردد و مزید بران تمام کالاهای که با ارز ارزان قیمت خریداری می شوند،به محض ورود به شبکه ی مصرف و توزیع توسط بازرس این اداره اعلام وصول و استنادات توزیع آن کالا جهت تسویه حساب به واحد بازرسی ارایه گردد.
یاسین علویان عنوان کرد:بدیهی است ضمانت اجرایی، امتناع ورزید خود داری از دو مورد فوق، عرضه ی خارج از شبکه ی کالای منظور می باشد و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.
علویان ادامه داد:هشت تن میوه ی تنظیم بازار اعلام وصول شد به قیمت سیب هر کیلوگرم 6000تومان و پرتقال هر کیلوگرم 5000تومان در سه نقطه ی شهر دهدشت  توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه عاملین توزیع جهت اخذ سه تن مرغ در سطح شهرستان کهگیلویه معرفی شدند گفت:سه تن مرغ منجمد در بین شهروندان شهر دهدشت،چهار تن گوشت منجمد و مرغ در سطح شهرستان چرام و دو تن و هشتصد کیلو گرم گوشت مرغ منجمد و قرمز در شهرستان لنده معرفی توزیع شد،همچنین عامل توزیع برای وصول سی تن شکر نیز معرفی شد.
علویان در پایان عنوان کرد: 10 واحد صنفی متخلف در رسته های مختلف صنفی در شهرستان کهگیلویه به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رئیس اداره صمت کهگیلویه بارها در گفت و گو با رسانه عنوان کرد که هیچ صنفی از بارسی در امان نخواهد ماند.(کلیک کنید)


کد مطلب: 408187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408187/اولتیماتوم-علویان-ادارات-دولتی-موسسات-غیر-سازمان-صنفی-انبار-ذخیره-کالا-باید-سامانه-ثبت-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1