کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ابراز همدردی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم سیل زده استان گلستان

4 فروردين 1398 ساعت 16:01

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با سیل زدگان استانهای مازندران و گلستان ابراز همدردی کرد.


علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی با مردم استانهای مازندران و گلستان ابراز همدردی کرد، کشته و زخمی شدن برخی از هموطنان در سیل ویرانگر در این استانها را تسلیت گفت و آمادگی این استان برای کمک به مردم مناطق بحران زده را اعلام کرد.
در پیام دکتر علی محمد احمدی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


 حادثه ناگوار و دلخراش و جاری شدن سیل در استانهای شمالی مازندران و گلستان که موجب خسارات و زیانهای زیادی در این استانها شده باعث تالم و تاثر فراوان همه نوع دوستان و هموطنان به ویژه مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
 کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در این استانها غم این مصیبت و حادثه را دو چندان کرده است.
اینجانب ضمن ابراز تاسف و تاثر فراوان از حادثه سیل اخیر و عرض تسلیت به تمامی داغدیدگان این حادثه آمادگی این استان را برای هرگونه امداد رسانی ازجمله ارسال اقلام امدادی و پزشکی و نیروهای کمک رسان اعلام می دارد.
از همه دستگاههای امداد رسان می خواهم آمادگی لازم را جهت ارسال هر گونه اقلام خوراکی،پوشاک،امدادی و پزشکی در این روزها داشته باشند و درصورت ضرورت و در اسرع وقت این اقلام جهت کمک رسانی به مردم سیل زده استانهای شمال کشور گسیل شود.
در پایان ضمن عرض تسلیت مجدد به خانواده داغدیده گان و حادثه دیدگان و آرزوی بهبود وضعیت فعلی،این استان آماده هر گونه کمک رسانی و امداد رسانی به مناطق بحران زده استانهای مازندران و گلستان است.

علی محمد احمدی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 408175

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408175/ابراز-همدردی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-مردم-سیل-زده-استان-گلستان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1