کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاپایان روز دوم صورت گرفت

اسکان بیش از 3 هزار مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی در آموزشگاه‌های گچساران

3 فروردين 1398 ساعت 23:12

سرپرست آموزش و پرورش گچساران گفت: تعداد 3 هزار و 148 مسافر فرهنگی و غیرفرهنگی از آغاز سفرهای نوروزی الی 2فروردین در آموزشگاه‌های گچساران اسکان یافتند.


محمد شهبازی سرپرست آموزش و پرورش گچساران امروز (3 فروردین ماه 98) اظهار کرد: شهرستان گچساران به دلیل جاذبه‌های گردشگی، سیاحتی و زیارتی در طول سال دارای مهمانان بسیاری است.
 وی با بیان اینکه خوشبختانه در نیمه دوم سال گذشته شاهد بارندگی‌های خوب در این منطقه بوده‌ایم، گفت: این بارندگی‌های موجب شد که طبیعت سرسبز این شهرستان دوچندان شود و همچنین شاهد افزایش تعداد مسافران و گردشگران به گچساران باشیم.
 سرپرست آموزش و پرورش گچساران ابراز کرد: از تاریخ 28 اسفندماه لغایت دوم فرودین ماه سالجاری  تعداد 564خانوار فرهنگی و  غیرفرهنگی  در قالب 3 هزار و 148 نفر در مدارس گچساران اسکان یافتند.
 وی عنوان کرد: از این میزان 395 خانوار فرهنگی در قالب یک هزار و952نفر در مدارس گچساران اسکان داشته‌اند.
 شهبازی اذعان کرد: همچنین تعداد 169 خانوار غیرفرهنگی در قالب 896 نفر  از تاریخ 28 اسفند لغایت 2 فروردین ماه در مدارس اسکان داشته‌اند.
 وی اذعان کرد: امسال تعداد 42 آموزشگاه در قالب 320 کلاس درس در گروه‌های درجه 1 و 2  برای اسکان نوروزی در نظر گرفته شده  است.
شهبازی افزود:  همچنین برای اسکان  مسافران نوروزی در سال جدید تعداد 400تخت در قالب سه آموزشگاه شبانه‌روزی، آموزشگاه‌های الف و ب در نظر گرفته شده است.
سرپرست آموزش و پرورش گچساران با اشاره به مدارس در نظر گرفته شده برای اسکان این شهرستان گفت: 2خوابگاه در سوئیت‌های جداگانه که شامل 2 الی 3 اتاق است برای اسکان مهمانان نوروزی که به این شهرستان سفر می‌کنند، پیش‌بینی شده است.


کد مطلب: 408166

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408166/اسکان-بیش-3-هزار-مسافر-فرهنگی-غیرفرهنگی-آموزشگاه-های-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1