تاریخ انتشار
شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۴۰۸۱۶۲
مدیرکل میراث فرهنگی استان خبرداد:

182 هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند

۰
undefined
undefined
کبنا ؛
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا صبح امروز حدود 182 هزار و 860 نفر از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.
به گزارش خبرگزاری کبنا نیوز از  یاسوج، محمود باقری صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال شاهد افزایش ورود گردشگران به استان هستیم، اظهار داشت: از ابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا صبح امروز حدود 182 هزار و 860 نفر از جاذبه‌های گردشگری استان اعم از طبیعی، تاریخی و مذهبی بازدید کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این مدت 150 هزار و 926 نفر در اماکن اقامتی استان اعم از هتل‌ها، مهمان‌سراها، کمپ‌ها و غیره اسکان یافتند.

باقری به آمار اسکان و بازدید روز دوم فروردین اشاره داشت و بیان کرد: در این روز 64 هزار و 116 نفر در استان اقامت کردند و جاذبه‌ها و مناطق گردشگری استان شاهد حضور 89 هزار و 850 بازدیدکننده بودند.

وی عنوان کرد: در روز دوم فروردین‌ماه، شلالدون باشد با هشت هزار و 500 نفر بیشترین بازدیدکننده را داشت و پس از آن بی‌بی حکیمه با 6 هزار بازدیدکننده کننده و چشمه بلقیس با چهار و 500 نفر بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود اختصاص دادند.

باقری از برگزاری جشنواره‌های بهاری در استان خبر داد و گفت: نخستین جشنواره بهاری استان چهارم فروردین در شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: جشنواره‌های بهاری شهرستان‌های لنده، دهدشت، چرام، باشت و گچساران به ترتیب در روزهای پنجم، ششم، هفتم، هشتم و نهم فروردین برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره‌های بهاری شهرستان‌های دنا و بویراحمد نیز در روزهای 13 و 14 فروردین برگزار می‌شود.

 
مرجع : undefined
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
لینک های مرتبط
1