تاریخ انتشار
جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۸
کد مطلب : ۴۰۸۱۵۲
امام جمعه دیشموک:

آمریکا و اروپایی‌ها مدعیان دروغ حقوق بشر هستند.

۰
آمریکا و اروپایی‌ها مدعیان دروغ حقوق بشر هستند.
کبنا ؛حجت الاسلام علی‌اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (جمعه 2 فروردین ماه 98) دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی به توطئه‌های آمریکا و حامیان آنها اشاره کرد و گفت: در طول چهل سال گذشته غربی‌ها،آمریکایی‌ها و حامیان منطقه‌ای آنها نقشه‌های شوم شان با تدابیر رهبری و بصیرت مردم یکی یکی نقش بر آب شد.
وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: یکی از راهکارهای مقام معظم رهبری که باید برای تک تک ما الگو باشد و بدان عمل کنیم بحث اولویت‌بندی مسائل سال و نامگذاری سال‌هاست. 97 را سال حمایت از کالای ایرانی و سال 98 را سال رونق تولید نامگذاری کردند.
امام جمعه دیشموک افزود: سال 97 و شعار آن را مردم تا توانستند بدان عمل کردند اما مسئولان ناکارآمدی خودشان را در بازار ارز و بی ثباتی آن و متلاطم بودن اقتصادی نشان دادند.
راوند با اشاره به سال رونق تولید و حل مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان گفت:با رونق تولید دست دشمنان در خصوص کارشکنی اقتصادی کم و با رونق تولید شغل مناسب برای جوانان ایجاد می‌شود، ضمن اینکه ضروری است مردم و مسئولین برای ارائه راهکار آماده باشند و از همین فردا در خصوص آموزش های کشاورزی و منابع طبیعی به مردم در سطح بخش دیشموک مسئولین همت کنند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه در خصوص عید نوروز و صله رحم گفت: کسانی که به اقوام سر می‌زنند اخلاق شان نیکو و رزق شان پر برکت و زیاد می شود. حتی صله رحم اجل انسان را به تاخیر می‌اندازد.
حجت الاسلام علی اکبر راوند به سخنان روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع زائرین حرم رضوی  اشاره کرد و گفت:کشوری در منطقه و شاید در همه جهان به بدی دولت سعودی سراغ ندارم. این کشور مستبد، دیکتاتور، ظالم، وابسته است.
وی ادامه داد: عربستان چهار سال در یمن با چراغ سبز آمریکا و انگلیس و اروپایی‌ها حضور داشت که نتیجه آن شهادت بیش از 60 هزار یمنی،قحطی 14 میلیونی در یمن،مرگ 85 هزار کودک زیر پنج سال به خاطر گرسنگی و بیماری و عدم توجه جوامع بین‌المللی است.
راوند با اشاره به عملیات تروریستی در نیوزیلند با چراغ سبز ترامپ اسلام ستیز گفت: در این عملیات لفظ تروریست را به کار نبردند چون عامل آن یک فرد غیر مسلمان بود.اروپایی ها نه سیاستمداران شان و نه رسانه هایشان حاضر نشدند که عملیات وحشیانه کشتار نمازگزاران در نیوزیلند را تروریستی بنامند،اینها مدعیان دروغین حقوق بشر هستند.
وی به بیانات رهبری در خصوص تروریست گفت: حرف تقی زاده‌ها به کرسی نمی نشیند تقی زاده‌ها روشنفکرانی در زمان مشروطه بودند که معتقد به کندن لباس ایرانی‌ها از فرهنگ خودشان و کاملا فرنگی شدن بودند که این تفکر هنوز وجود دارد. کسانی که پشت سند 2030 می ایستند و حمایت می کنند همان تفکر تقی زاده‌ها است البته به توفیق الهی جوانان مومن و انقلابی ما و مردم بصیر اجازه تحقق این تفکرات را در سطح جامعه نخواهند داد.
امام جمعه شهر دیشموک در خصوص مراسم معنوی اعتکاف از سیزدهم تا پانزدهم رجب در مساجد گفت:به کسانی که دراعتکاف حضور پیدا کردند و با خدای خود آشتی کردند،انس با قرآن پیدا کردند تبریک عرض می‌کنم آنها سعی کنند این مهم را ادامه دهند و در طول سال متمادی ادامه دهند.
راوند ضمن تسلیت سالروز ام‌المصائب حضرت زینب(س) گفت: حضرت زینب(س) نماز شب شان حتی در شام شهادت برادر و واقعه عظیم کربلا ترک نشد، صبر او در برابر مصیبت‌ها به گونه‌ای بود که حتی قدش  خمیده شد ولی راه الهی و حلم و بردباری خود را از دست نداد که نظیری در تاریخ انبیا و اولیا وجود ندارد که دیگری خطبه های غرا و ماندگار ایشان در مجلس یزید سبب انتقال فرهنگ عاشورا به نسل های بعد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1