تاریخ انتشار
جمعه ۲ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۴۰۸۱۵۱
در خطبه‌های نماز گچساران مطرح شد

واکنش امام جمعه گچساران به جشن حاشیه‌ساز؛ آقای فرماندار اگر نمی‌توانی، کنار برو

۶
۰
واکنش امام جمعه گچساران به جشن حاشیه‌ساز؛ آقای فرماندار اگر نمی‌توانی، کنار برو
کبنا ؛حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران، ظهر امروز (2 فروردین ماه 98) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن تبریک آغاز سال جدید، اظهار کرد: سال نو و میلاد امام علی (ع) را به همه نمازگزاران و مسلمین تبریک می‌گویم.
 وی ادامه داد: سال جدید بوی علوی می‌دهد و ان‌شاءالله خداوند توفیق دهد که مسیرمان در زندگی مسیر علوی باشد وامسال، سال عزت و اقتدار برای ایران اسلامی و نیز روسیاهی برای دشمنان باشد.
امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری درحرم مطهر رضوی اشاره و تصریح کرد: رهبری امسال را سال رونق تولید نام‌گذاری کرد یعنی ملت و دولت تلاش کنند که بحث تولید رونق پیدا کند چرا که بخش قابل توجهی از فقر و بیکاری در کشور با رونق تولید کاهش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش کرد که ایران ناامن‌ترین کشور جهان باشد، گفت: با هدایت حکیمانه رهبر انقلاب و به برکت نیروهای مسلح، امنیتی، بسیجیان و … امروز ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای دنیاست.
امام جمعه گچساران گفت: صیانت و حفاظت از مرزهای فرهنگی در این زمینه لازم است و علت اینکه دشمن در همه عرصه‌ها شکست می‌خورد همین بحث عقیده، ایمان مردم و دین مردم است و دشمن تلاش دارد همین سنگر را هم نابود کند.
خطیب جمعه گچساران در ادامه ابراز کرد: در درون کشور برخی افراد نادانند و برخی هم دانسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند، دشمن می‌خواهد جوان ما وقتش را صرف ولنگاری، رقص و پایکوبی کند و برخی دانسته در کشور همین کار را می‌کنند و به توصیه‌های رهبرانقلاب در این زمینه بی‌توجهی می‌کند و عکس قضیه هم عمل می‌کنند.
حجازی تصریح کرد: برخی به نام خدمت به مردم خیانت به مردم می‌کنند و مردم را عروسک و بازیچه تلقی می‌کنند و بی‌احترامی به مردم و تحقیر مردم را مرتبا در برنامه دارند و در کشور این مصیبت را داریم که دانسته هم می‌شود خیانت و جنایت.
وی افزود: آنهایی که می‌خواهند زن را ملعبه مردم و جوانان قرار دهند جنایتکارند و مدیر و موسس چنین جلساتی به فرموده حضرت امام راحل می‌شود جنایتکار است.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه مردم را مسخره کنیم می‌شود جنایتکار، تصریح کرد: خانم‌ها نباید گول بخورند و بزک کرده بیرون بروند و در جلساتی که با پول بیت المال و اختیارات بیت المال انجام می‌شود؛ کشف حجاب می‌کنند‌‌ همان جلساتی که بر خلاف سیره ائمه اطهار علیهم السلام برگزار می‌شود که این نیز خواست دشمن است.
حجازی افزود: امام (ره) فرمودند مقام زن سر باز و لخت نیست، زن آدم ساز است و مربی انسان است و دارایشان و مقام بس بزرگی است و زن را نباید ملعبه و بازیچه قرار دارد.
وی اظهار کرد: آیا جنایتی از این بزرگ‌تر نسبت به زن وجود دارد که زن با این مقام بزرگ را با زیورآلات سرگرم کنند و به عنوان یک ابزار و وسیله به زن نگاه کنند.
حجازی تصریح کرد: متاسفانه امروز این مسائل در کشور وجود دارد و در گچساران هم چنین مراسماتی برگزار می‌شود در حالی که حضرت امام فرمودند، که ما می‌خواهیم زن در مقام والای انسانی خودش باشد نه ملعبه دست برخی افراد.
امام جمعه گچساران در ادامه خطاب به ماموران انتظامی گفت: برادران انتظامی قرص و قوی و محکم فرمایشات رهبر و حضرت امام راحل را مد نظر داشته باشید و از برگزاری چنین جلسات سوئی باید ممانعت کنید.
وی افزود: آنهایی که می‌گویند بگذارید مردم شاد باشند، خائن هستند چرا که مردم را فریب می‌دهند و به سوی جهنم سوق می‌دهند و باید با دقت و با درایت، نیروی انتظامی، سپاه، دستگاه قضایی و همه و همه فرمایشات امام و رهبری را موظفیم اجرا و با قدرت هم با این جور مسائل برخورد کنیم.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: حق ندارد کسی زمینه‌ای فراهم کند تا دختران در محضر نامحرمان خودنمایی کنند و بعد برخی‌ها هم بگویند بگذارید مردم شاد باشند.
 حجازی ادامه داد: مومن اگر مومن است باید صریح باشد اینکه جلسه‌ای تشکیل بدهند و بعد مثل‌‌ همان دستوری که رضا خان داد‌‌ همان کار انجام شود، رضا خان قلدر نتوانست و به زور سرنیزه هم نتوانست اما در نظام اسلامی زمینه فراهم شود تا دختر با اختیار خودش روسری‌اش را بردارد و جلسه‌ای دشمن شاد‌کن شود.
حجازی گفت: از اداره‌ای در نامه‌ای به این جشن مجوز داده شد درحالی که این جشن منفور آبروی مردم گچساران را خدشه‌دار کرد و مردم گچساران را نیز رقاصه معرفی کردند.
 خطیب جمعه گچساران ادامه داد: متاسفانه مجوزی داده می‌شود که در آن مجوز نوشته شده بود با تایید شورای تامین؟ و چه بنایی دارد که یک مراسم میلاد امیرالمومنین علیه السلام بخواهد مجوز شورای تامین را داشته باشد تا چند دختر جو زده بشود و روسری‌اش را بردارد.
وی تصریح کرد: آقای سرپرست فرمانداری شما وظیفه دارید به عنوان نماینده دولت اسلامی به عین احکام دین به طور شایسته رفتار کنید اگر نمی‌توانید پس کنار بروید.
 حجازی گفت: مسئولی هم می‌گوید که زورم نمی‌رسد که اگر لازم شد و مسئولین مربوطه به وظیفه‌شان عمل نکردند با عنایت امام زمان (عج) بی‌پرده و صریح مسائل را عنوان می‌کنم.
امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: فرماندار یا اجازه داده است اگر هم اجازه نداده رسما اعلام کند و آن کسی که نامه نوشته است به تایید شورای تامین پس تهمت زده است و دروغ گفته و باید برخورد شود.
وی افزود: در مواردی هم گفته شد که از تهران و وزارتخانه دستور داده شد که باید این برنامه برگزار شود، مگر چه خبر بود که احتیاج به اذن وزیر یا وزارت خانه دارد و احتیاج به تایید شورای تامین دارد که باید بررسی شود و عمق موضوع کشف شود.
حجازی گفت: اگر مسوولان به وظیفه شرعیشان عمل نکنند برفرض اینکه خیلی هم حامی داشته باشد طوری صحبت خواهم کرد که خودشان کنار بروند اما بنده طلبه هستم و اخلاق را رعایت می‌کند تا جایی که به مبانی دینی لطمه وارد نشود.
وی گفت: این جلسه توهین به امیرالمومنین علیه السلام بود و چه نیازی به دستور وزارت بود و چه نیازی داشت اداره کل و مدیرکل در جریان باشند و دیگر چه نیازی داشت که شورای تامین تایید کند که این‌ها خود بحث‌‌هایی هستند که به سادگی از کنارشان نخواهیم گذشت.
امام جمعه گچساران تصریح کرد: شما خیال می‌کنید مردم گچساران از عفاف و حجاب دست برداشته‌اند یعنی شما خیال می‌‌کنید مردم گچساران بی‌دین هستند این مردم حامی اهداف خون بچه‌هایشان هستند که نثار این انقلاب کرده‌اند و خواهشمند است مردم را بازی ندهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت امام جم۵ بزرگواری شما با تمام فرمانداران گچساران مشکل دارید مگر می شود فرمانداران برای تک تک مردم نگهبان بگزارد شما انسان با تدبیری هستید هر چیزی را رسانی نگویند با احترام مهدی پور
Iran, Islamic Republic of
تو که نمیدانی تولید چگونه وچه سازکاری برای رونق دارد قضاوت نکن .باید مردم درمساله حجاب خودشان رعایت کنند .بجه های همان کسی که نشسته . در باشت وگچساران دنبال مردمند چرا این همه . را از این بد اخلاقی نجات دهد خودتان باید از خانواده شروع کنید بعد مردم را هدایت کنید
United States
سالهاست کشور با سیاست های شما اداره می شود بجای پاسخگویی از زمین و زمان طلبکار هستید. برای اهداف سیاسی دختری برای شادی رقصید را پررنگ میکنید اما زنانی که از نداری تن فروشی میکنند پنهان می‌دارید.. خداوند از نیات شما آگاه است و مردم نیز میدانند چه در سر افراد می گذرد. فرماندار را نشانه گرفته آید چون جانماز آب کشیدن بلد نیست و سعی میکند ریا کاری نکند.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر امام جمعه محترم. محض اطلاع حضرتعالی عرض کنم که آبی از این فرماندار گرم نمیشه. حتما شما بهتر از ما می دونید که اینشون و ... . پس منتظر اقدامی از طرف او نباشید
Iran, Islamic Republic of
امام جمعه
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر،🌹
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1