کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امام جمعه موقت یاسوج:

گوشت کیلویی 100 هزار تومان از تنبلی و بی‌حالی برخی مسوولان است / شعار سال در حد شعار باقی نماند

2 فروردين 1398 ساعت 19:09

امام جمعه موقت یاسوج به وضعیت مدیریت‌ها اشاره کرد و گفت: مشکل امروز کشور روحیه تنبلی و بی‌حالی است که موجب افزایش قیمت گوشت به ۱۰۰ هزار تومان شده و اگر تولید رونق پیدا کند مشکلات امروزی را نخواهیم داشت.


 حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز (جمعه 2 فروردین 98) در اولین نماز جمعه سال ۹۸ مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در دومین روز از سال جدید با تبریک سال نو به همه مردم استان به خصوص مردم شهر یاسوج تقوا را بهترین راهنما و راهبر برای انسان دانست.
امام جمعه موقت شهر یاسوج راه نجات انسان را از بلایا تقوا و پاکی دانست و به نامه‌ای از امام باقر(ع) اشاره کرد و گفت: خداوند به سبب تقوا بنده‌اش را از هر بلایی حفظ می‌کند خداوند برای انسان‌ها دو حجت قرار داده که یکی پیامبران و دیگری عقل است؛ عقل نمی‌تواند به تنهایی او را در برابر بلایا حفظ کند و در جاهایی که دچار بن‌بست می‌شود به واسطه تقوا راه را از چاه تشخیص می‌دهد و راه تشخیص حق از باطل تقوای الهی است به واسطه تقوا بود که حضرت نوح(ع) و همراهانش از طوفان نجات یافتند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته با بیان مناسبت‌های مختلف با تبریک مجدد سال نو مهم‌ترین رهاورد نوروز را تلاش برای تغییر و تحول ذکر کرد و با بیان روایتی از پیامبر گفت: طبیعت را که می‌بینیم به یاد رستاخیز هستی می‌افتیم.
خاضع در ادامه اظهارات خود در اولین نماز جمعه سال جدید به پانزدهم ماه رجب سالروز وفات جانسوز عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری(س) اشاره کرد و با تسلیت این روز اظهار کرد: آن حضرت با سبک و سیره و روش زندگی خود و نقشی که در جریان حادثه عظیم کربلا ایفا کردند بهترین اسوه و الگو برای دختران و زنان جامعه اسلامی هستند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به هجمه‌های فکری و فرهنگی دشمنان اظهار کرد: وظیفه همه ما و به خصوص دستگاه‌های فرهنگی است که زوایای زندگی چنین شخصیت‌هایی را در مقابل الگوهای مبتذل غربی ارایه دهند.
خاضع فرمایشات رهبری را در جمع مردم و زائران حرم رضوی صریح و روشن دانست و گفت: سخنان ایشان نیاز به تفسیر ندارد ایشان تاکید کردند و خطر غرب‌زدگی را هشدار دادند که باید از فناوری آنها استفاده کنیم اما به آن‌ها تکیه نکنیم و به کلی از همراهی غربی‌ها چشم بپوشیم چرا که فقط انتظار خنجر از پشت می‌توان از آن‌ها داشت و به حکم عقل آزموده را آزمودن خطاست آن ها اگر نیت کمک داشتند این ملت را تحریم نمی‌کردند.
وی به بحث معیشت و اقتصاد اشاره کرد و به شعار رونق تولید اشاره کرد و گفت: این را نباید در حد شعار دانست بلکه فرمان است که برای اجرایی کردن تولید باید آن را اجرایی کرد چرا که این فرمان نیاز به اقدام عملی دارد.
امام جمعه یاسوج با بیان فرازهایی دیگر از فرمایشات رهبری به نوید ایشان در خصوص فرصت‌های سال ۹۸ اشاره کرد و گفت: اگر از همه ظرفیت‌ها به درستی استفاده کنیم و مسؤولان ما عالمانه برنامه‌ریزی کنند مشکلات برطرف می‌شود و به فرموده معظم‌له با تنبلی و بی‌عاری مشکلات کشور برطرف نمی‌شود و با روحیه اشرافی و لیبرال مسلکی نمی‌توان بر دشمن پیروز شد.
امام جمعه موقت یاسوج به وضعیت مدیریت‌ها اشاره کرد و گفت: مشکل امروز کشور روحیه تنبلی و بی‌حالی است که موجب افزایش قیمت گوشت به ۱۰۰ هزار تومان شده و اگر تولید رونق پیدا کند مشکلات امروزی را نخواهیم داشت.


کد مطلب: 408149

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408149/گوشت-کیلویی-100-هزار-تومان-تنبلی-بی-حالی-برخی-مسوولان-شعار-سال-حد-باقی-نماند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1