کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک و شادباش مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران

29 اسفند 1397 ساعت 15:22

مدیر عامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران به مناسبت سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان علی علیه السلام، ۲۹ ‌ اسفند روز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال ۱۳۹۸ پیام تبریكی صادر نمود.


متن پیام مدیر عامل به شرح زیر است:
 
                                                                 بسم الله الرحمن الرحیم
 
۲۹ اسفند برگي افتخار آميز در صفحات تاريخ ايران و آغازي براي خود باوري و مبارزه جدي با سلطه بيگانه است صنعت نفت با رويكرد علمي و تخصصي از ديرباز مسير توسعه را به خوبي در پيش گرفته و به عنوان بازوي توانمند انقلاب در راستاي اعتلاي اقتصاد نقش خود را در زمينه توليد بهينه نفت و گاز و فرآورده هاي آن ايفا نموده است.
فرصت را مغتنم شمرده ، فرا رسيدن اين روز بزرگ را كه مقارن با ولادت با سعادت مولاي متقيان حضرت علي (ع) مي باشد را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم عزيز و همكاران پرتلاشم در شركت بهره برداري نفت و گاز گچساران تبريك عرض نموده و در آستانه حلول سال نو خداي سبحان را شاكرم كه عليرغم وجود فراز و نشيب هاي فراوان در سايه الطاف و عنايات بيكرانش با همت و همكاري شما عزيزان توانستيم در سالي كه گذشت گام هاي موثري در راستاي توسعه و پيشرفت صنعت حياتي نفت و گاز برداريم .
اميد است در سال جديد با استعانت از حضرت دوست و آيه شريفه (( و ان ليس للانسان الاماسعي )) و با تكيه بر مديريت علمي و تفكر سيستمي و تلاش شبانه روزي و خستگي ناپذير شما همكاران ارجمند همچنان بتوانيم در مسير رشد و توسعه صنعتي و اقتصادي گام هاي موثرتري برداريم .
سال نو را توام با سلامتي ، سعادت و عاقبيت بخيري ، سربلندي ، پيروزي و موفقيت باري يكايك شما عزيزان و خانواده هاي محترمتان از خداوند مسئلت مي نمايم .
 
                                                                                                                         هوشنگ صيدالي


کد مطلب: 408113

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408113/پیام-تبریک-شادباش-مدیرعامل-شرکت-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1