تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۴۰۸۱۰۷
رئیس شورای اسلامی روستای تلخاب شیرین در گفتگو با کبنانیوز

تنش بی آبی روستای تلخاب شیرین در سال پربارش/ وقتی که مسئولان دغدغه روستای تلخاب شیرین را ندارند/ گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله ماست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

۱
۲
تنش بی آبی روستای تلخاب شیرین در سال پربارش/ وقتی که مسئولان دغدغه روستای تلخاب شیرین را ندارند/ گوش اگر گوش تو وناله اگر ناله ماست آنچه البته به جایی نرسد فریاد است
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی روستای تلخاب شیرین با گلایه شدید از وضعیت کمبود و بی آبی و قطع مکرر آب آشامیدنی روستا در سال پربارش و بی توجه ای و بی تفاوتی مسئولان به مشکل روستای تلخاب شیرین در گفتگو با کبنا نیوز اظهار داشت:  روستای تلخاب شیرین با 1550 نفر در7 کیلومتری شهرگچساران قرار دارد و با توجه به اینکه در مسیر ترانزیتی چندین استان به سمت شیراز قرار دارد که شاهد حجم سنگین تردد در این روستا هستیم.
علی محمد قره قانی گفت: اغلب مردم این روستا با کشاورزی و دامداری امرار معاش می کنند که نقش مهمی در تامین تولیدات دامی و کشاورزی این شهرستان و حتی استان را دارند و همچنین در این روستا جایگاه سوخت و چندین رستوران، کارواش خودرو، تعمیرگاه ماشین های سبک و سنگین، قالیشویی و....وجود دارد.
قره قانی افزود: یکی از مشکلات این روستا که بیش از یک سال است علیرغم قول مساعد نماینده محترم مردم شهرستان گچساران و باشت، فرماندار، بخشدار و اداره آبفای روستایی لاینحل باقی مانده و رسیدگی و توجه ای به آن نمی شود، کمبود و قطع مکررآب اشامیدنی ساکنین روستا می باشد.
این معضل (بی آبی) و در ادامه بی تفاوتی مسئولان بخصوص اداره آبفای روستایی گچساران باعث نارضایتی و اعتراض شدید ساکنین روستا تلخاب شیرین شده، بطوریکه   تعدادی از ساکنین روستا به شهر مهاجرت کرده اند.
چطور می شود با وجود بارش های بسیار خوب و بی نظیر در سال جاری اما مردم روستای تلخاب شیرین از نبود و کمبود آب آشامیدنی رنج ببرند؟
چطور می شود در بین روستای شهرستان گچساران فقط روستای تلخاب شیرین مشکل بی آبی دارد.
چطور می شود در این یکسال کسی صدای ما را نشنیده آنهم با مراجعات و پیگیری های مداوم و تقاضا و در خواست های مکرر؟
آقایان مسئول اگر این بی تفاوتی، بی توجه ای، بی عدالتی و تبعیض و.....نیست پس نام آن چیست؟
رئیس شورای اسلامی روستای تلخاب شیرین در پایان از نماینده محترم شهرستان گچساران و باشت و فرماندار جدید شهرستان و بخشدار مرکزی انتظار و تقاضا داریم  دستور فوری رسیدگی به کمبود و بی آبی( آب شرب) روستای تلخاب شیرین را عنایت فرمایند
 
نام شما

آدرس ايميل شما

از اهالی
United States
مشکل بی آبی در این روستا بی داد میکنه... امید به مسئولانه در این سال پر بارش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1