کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تغییرات گسترده در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کلید خورد / مصیب حیدری مدیر کمیته امداد منطقه یک یاسوج / نزدیکان هدایت‌خواه سکان دار شدند

28 اسفند 1397 ساعت 22:09

اما در مهم‌ترین تغییراتی که انجام شده مصیب حیدری که تا پیش از این به مدت 8 سال رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان بود و کارنامه 4 سال مدیریت در لوداب را داشت جایگزین احمد قبادپور در منطقه یک یاسوج می‌شود.


قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد که پیش از این گفته بود: «کمیته امداد یک نهاد انقلابی است و ما سعی می‌کنیم که مدیریت‌ها در طراز انقلاب اسلامی انتخاب شوند. ما فارغ از مسائل سیاسی و جریانات سیاسی تصمیم گیری می‌کنیم و افراد شایسته، پاک و توانمند در جایگاه‌های مدیریتی قرار می‌گیرند.»
طی احکام جداگانه‌ای روسای کمیته امداد برخی شهرهای استان را تغییر داد.
مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) طی حکمی مجتبی امینی رئیس کمیته امداد پاتاوه را جایگزین «جهانبخش بزرگ امید» کرد و همچنین عدل اسلامی را نیز به شاخه سی‌سخت به جای عبدی دانش‌آموز فرستاد.
اما در مهم‌ترین تغییراتی که انجام شده مصیب حیدری که تا پیش از این به مدت 8 سال رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان بود و کارنامه 4 سال مدیریت در لوداب را داشت جایگزین  احمد قبادپور در منطقه یک یاسوج می‌شود.
گفتنی است که حیدری از افراد تحصیل کرده در کمیته امداد است که با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی تحولی در روابط عمومی کمیته امداد استان ایجاد کرد. حیدری از نیروهای اصولگرا و طرفدار ستار هدایت‌خواه است.
در سوی دیگر مدیر منطقه 2 نیز تغییر می‌کند به این صورت که حشمت عباسی مسوول آموزش کمیته امداد جای «هادی ولایتی» را در منطقه 2 خواهد گرفت.
از گوشه و کنار کمیته امداد خبر می رسد که تغییر و تحولات مناطق جنوبی استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی کلید می‌خورد.


کد مطلب: 408103

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408103/تغییرات-گسترده-کمیته-امداد-کهگیلویه-بویراحمد-کلید-خورد-مصیب-حیدری-مدیر-منطقه-یک-یاسوج-نزدیکان-هدایت-خواه-سکان-دار-شدند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1