تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۴۰۸۰۷۵
معاون اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

فراهم شدن امکانات فرهنگی و رفاهی برای خدمت به زوار بی‌بی حکیمه(س)

۰
فراهم شدن امکانات فرهنگی و رفاهی برای خدمت به زوار بی‌بی حکیمه(س)
کبنا ؛حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به آماده‌سازی بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در همین راستا بازدیدی از امامزادگان شهرستان‌های چرام، کهگیلویه و گچساران صورت گرفت.
معاون فرهنگی‌اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امامزاده بی‌بی حکیمه(س) به عنوان شاخص ترین بقعه متبرکه در سطح استان در طول ایام نوروز ،یکی از چهارده بقعه متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری استان است و همه امکانات فرهنگی و رفاهی برای خدمت به زوار فراهم شده است.
وی  با اشاره به اینکه ۹۰ نفر به صورت شبانه‌روزی به زوار خدمت می‌کنند، گفت: دستگاه‌های مختلفی شامل اورژانس، نیروهای نظامی و انتظامی، خدام و پرسنل اوقاف بسیج شدند تا به زوار خدمات ارائه کنند.
این مسوول تصریح کرد: بارگاه مطهر و عظیم‌الشان امامزاده بی‌بی حکیمه(س) نه تنها در شهرستان گچساران و استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد بلکه در سایر استان‌ها از جمله فارس،بوشهر و خوزستان پذیرای شیفتگان و علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت است.
وی تصریح کرد: علاوه بر این، همه ساله تعداد زیادی از مشتاقان و ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت از گوشه و‌کنار کشورهای حاشیه خلیج فارس عراق، کویت، بحرین، امارات، قطر ،عربستان برای زیارت حرم مطهر دختر موسی‌بن‌ جعفر(ع) به گچساران سفر می‌کنند.
این مسوول عنوان کرد: در طول ایام تعطیلات برنامه‌های متنوعی شامل برگزاری دعای ندبه و دعای کمیل، نماز جماعت، پاسخ‌گویی به مسائل شرعی و برنامه‌های دیگری در حرم مطهر بی‌بی حکیمه(س) برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: زائران و علاقمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت می‌توانند از مسیر دیلم، سرآبننیز به طرف چم شیر و بهبهان- گچساران به حرم این بانوی بزرگوار مشرف شوند.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خیمه‌های معرفت در جوار بقاع متبرکه برپا و روحانیون در آن مستقر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1