کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست با خبرنگاران مطرح شد

صیدالی: انصاف داشته باشیم / من ماشین امضای تاجگردونم نیستم / به تاجگردون ارادت دارم / مدیریتم در شرکت گاز استان بر هیچ کسی پوشیده نیست

26 اسفند 1397 ساعت 20:04

هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: من ماشین امضای کسی در این مملکت نیستم. بنده مقلد آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب هستم، و به عنوان ولی فقیه آن را پذیرفته‌ام و صفر تا ۱۰۰ زندگی‌ام را از او تبعیت می‌کنم.


نشست خبری هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران با اصحاب رسانه برگزار شد.
به گزارش کبنا از دوگنبدان، عصر امروز (یکشنبه ۲۶ اسفندماه ۹۷) نشست خبری هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد و در این نشست صیدالی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و میلاد حضرت امام علی (ع) و روز پدر، در پاسخ به سووال کبنانیوز مبنی بر اینکه این روز‌ها در ورزش نفت شاهد ناکامی‌های زیادی هستیم، آیا ورود افراد غیرمتخصص و ناتوان نقشی در این قضایای اخیر ورزش نفت دارند، اظهار کرد: من علاقمند به رشته ورزشی والیبال هستم. ورزش در جامعه شادی و نشاط می‌آورد و یکی از وظایف اصلی شرکت نفت گچساران در کنار سایر مسوولیت‌هایی که دارد، حمایت از ورزش است. اگر چه طی سال‌های گذشته اهدافی که در کلیه شرکت‌های تابعه وزارت نفت رصد می‌شد، بیشتر حمایت از تیم‌های قهرمانی بود. امروزه سیاست تا حدودی به دلیل مشکلاتی که به وجود امده، عوض شده و بیشتر به ورزش همگانی توجه می‌شود.
وی افزود: بیشتر تاکید مسوولان در وزارت نفت توجه به ورزش همگانی است که همه کارکنان بتوانند از آن استفاده کنند. و اتفاقاً اصلاً از اینکه ما به طور تخصصی به بحث فوتبال ورود پیدا کنیم، منع و جایگاه قانونی داریم و هیچ بودجه‌ای هم برای آن پیش بینی نشده است. و حدود اختیارات ما تا لیگ یک است و خارج از لیگ یک قضیه تیم مسجد سلیمان می‌شود که به مراحل بالا‌تر صعود کرده و دچار یک سری مشکلات هست.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در ادامه می‌گوید: بنابر این شرکت‌های بهره بردار تا حدودی اختیارات در این زمینه دارند. و آن هم با یک مقدمه چینی که فرض را بر آن بزاریم که حداکثر استفاده از کارکنان و بازیکنان تیم از خود مجموعه نفت باشند.
صیدالی ادامه داد: طی سال‌های گذشته یک سیاستی بود که خیلی از بازیکنان ما از گوشه کنار ایران اسلامی وارد می‌شدند به یک تیم و آن تیم تشکیل می‌شد. تیم نفت هم در دو مرحله به لیگ یک هم رسید اما در لحظات آخر متوقف شدند.
وی افزود: نمی‌توان ناکامی تیم فوتبال نفت گچساران را بر عهده کادر فعلی بگذاری، بالاخره اگر دیگران تا آخرین مرحله صعود می‌کردند و نهایتاً هم متوقف می‌شدند و مقصر هم نبودند. کادر فعلی هم کار خودش را کرده است. بالاخره کم و زیاد در فوتبال هستند.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در ادامه تاکید کرد: بالاخره چه از کادر و بازیکنان گذشته تیم نفت و گاز گچساران که از همکاران بنده بودند، و چه کادر فعلی که هستند از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.
صیدالی گفت: بودجه ورزشی ما از مردادماه امسال به ۴۰ درصد تقلیل یافت. پس شما‌ها هم اگر یک مرتبه حقوقتان از ۱۰۰ درصد به ۴۰ درصد می‌رسد دیگر نمی‌توانید آن کاری که قبلاً انجام می‌دادید. دیگر انجام بدهید.
وی افزود: ما قبلاً بازیکنانمان را با هواپیما می‌فرستادیم و در بهترین هتل اسکان می‌دادیم. اما با این وضعیت آن‌ها را با اتوبوس به این طرف و آن طرف می‌فرستیم. و زیر راه پله‌ها می‌رفتند و می‌خوابیدند و بعد از آن بخشنامه وزیر اجازه خرج کردن خارج از آن چارچوب را نداشتیم. بنابر این فرا‌تر از قانون نمی‌توانیم، کاری انجام دهیم. پس اگر تیمی امکانات خوبی در اختیارش باشد، شرایط مالی خوبی داشته باشد، قطعاً نتیجه بهتری هم می‌گرفت. بنابر این باید انصاف داشته باشیم. بنابر این تیمی که بازیکنان خوبش حذف شد و اکثریت بازیکنانش از شهرهای اطراف گچساران هستند و قراردادهای پایینی هم دارند. و بیشترین این قرارداد‌ها کمتر از کمترین سال گذشته است. بالاخره ما بودجه مشخص داریم در حد همین بودجه کار می‌کنیم و فرا‌تر نمی‌توانیم کار کنیم.
علی رغم اینکه بودجه ورزشهای دیگر را محدود کردیم و همه را تزریق کردیم به فوتبال اما باز متاسفانه بودجه ما در این زمینه کافی نیست. امیدواریم سال آینده بهتر از این سال باشد. اگر دیگران قبلاً هنر کردند به این دلیل نیست که بگوییم افرادی که الان هستند نمی‌توانند هنر کند.‌‌ همان موقع اگر این شرایط حاکم می‌شد، شک نکنید که این وضعیت بر تیم فوتبال حاکم بود. بالاخره اگر ما وجدان خودمان را محکمه قرار دهیم این را می‌پذیریم که الان با توجه به وضعیت و توان مالی ما از کادر و بازیکنان تیم هم راضی هستیم. تشکر می‌کنیم از مسوولان نفت و بازیکنان و از سکانداران قبلی هم تشکر می‌کنیم. و این نیست که با قبلی‌ها برخوردی شده باشد. به هر حال تغییرات همیشه در بدنه مدیریتی وجود دارد. قبلی‌ها را تخریب نمی‌کنیم و بلکه حمایت هم می‌کنیم و برای آیندگان هم آرزوی سلامتی داریم.
هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در پاسخ به این سوال که مبنی بر اینکه اذعان می‌کنند که شما ماشین امضای آقای نماینده بوده و از خود اختیاری ندارید، اظهار کرد: من ماشین امضای کسی در این مملکت نیستم. بنده مقلد آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب هستم، و به عنوان ولی فقیه آن را پذیرفته‌ام و صفر تا ۱۰۰ زندگی‌ام را از او تبعیت می‌کنم.
صیدالی در ادامه با بیان اینکه هیچ انسانی بنده کسی نیست و اگر روی پای خودش باشد وابسته به کسی نخواهد بود، افزود: بله من آقای تاجگردون را به عنوان یک فرد عملگرا قبول دارم و خدماتی که ایشان انجام می‌دهد ما را برای خدمت به ذوق می‌آورد. آنکسی ماشین امضا می‌شود که دنبال جایگاهی باشد و آنجایگاه را به او بدهند. سابقه من در نفت روشن است.
مدیرعامل نفت و گاز گچساران تاکید کرد آقای تاجگردون اگر پیش من محبوبیت دارد بخاطر زحماتش و عملگرایی او است بعنوان مثال در زمان مسئولیت من در گاز استان یک روز از من پرسید به باباکلان می‌توانی گاز بدهید که به شوخی گفتم باید امضای رئیس جمهور وقت آقای احمدی‌نژاد باشد که بعد از ده روز نامه رئیس جمهور وقت مبنی بر گازرسانی به باباکلان روی میز من آمد که به لطف خدا با زحمات همکاران گاز به باباکلان رسید.
صیدالی تصریح کرد: نماینده‌ای که زحمت می‌کشد دلیلی ندارد که با او مخالفتی شود و به او کمک نکرد. من اینقدر خودم را قبول دارم که ماشین امضای کسی نباشم.
وی تاکید کرد: هیچ کس بنده هیچ کسی نیست اما بعضی حق دارند این مطلب را بگویند زیرا من ارادت ویژه‌ای نسبت به تاج‌گردون دارم و وی را به عنوان یک انسان عملگرا قبول دارم.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: بنده از وقتی در شرکت گاز استان مشغول خدمت بودم از خدمات تاج‌گردون به وجد آمدم اما باید بگویم من حتی یک ثانیه دنبال پست مدیرعاملی نفت نبودم.
صیدالی افزود: کسی ممکن است ماشین امضاء شود که دنبال پست و منصب باشد بنده ۸ سال در شرکت گاز خدمت کردم  و خدمات این ۸ سال بر کسی پوشیده نیست.
--------------------------------------
خبر: سیده زهرا حسینی‌فر
 


کد مطلب: 408060

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408060/صیدالی-انصاف-داشته-باشیم-ماشین-امضای-تاجگردونم-نیستم-تاجگردون-ارادت-دارم-مدیریتم-شرکت-گاز-استان-هیچ-کسی-پوشیده-نیست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1