کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

محمدشهبازی سرپرست آموزش و پرورش گچساران در نشست با اصحاب رسانه بیان داشت:

برخی مدیران خسته شده اند/ امسال انتصاب مدیران با آزمون صورت می گیرد

26 اسفند 1397 ساعت 16:36

محمدشهبازی در نشست با خبرنگاران به آمادگی کامل آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد، همچنین برنامه سال جدید آموزش و پرورش برای انتصاب مدیران را شرح داد.


روز یکشنبه نشست خبری سرپرست آموزش و پرورش با اصحاب رسانه شهرستان گچساران برگزار شد.
محمدشهبازی سرپرست آموزش و پرورش ضمن قدردانی از خبرنگاران در پوشش اخبار بیان داشت: روز سه شنبه افتتاحیه ستاد اسکان نوروزی برگزار می شود، 3خوابگاه با 39 اتاق و بیش از 400 تخت و 42 آموزشگاه و  320 کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در اختیار داریم. حوزه تعاون و خدمات آموزش و پرورش آمادگی کامل را دارند که همه مسافران را تحت پوشش قرار دهند.  
شهبازی گفت: در جشن نیکوکاری نزدیک به 20میلیون تومان جمع آوری شد که نسبت به سال گذشته 7 میلیون تومان افزایش کمک های مردمی را شاهد بودیم و در یک آیین جشن این مبلغ را به دانش آموزان اهدا می کنیم.
سرپرست آموزش و پرورش در ادامه گفت: سال گذشته در زمینه جشنواره هفت سین و انتخاب هفت سین برتر اسراف هایی صورت می گرفت و اولیا هزینه های زیادی را متقبل می شدند، امسال این سفره را خیلی ساده تر و در حد آیین ایرانی اجرا کردیم.
شهبازی در زمینه ضابطه مندی انتصاب مدیران گفت: برخی مدیران بیش از 5، 4 سال حکم مدیریت را دارا هستند و خسته شده اند، امسال برنامه انتصاب و انتخاب مدیران با برگزاری آزمون صورت می گیرد، شصت درصد نمره را باید در آزمون کسب کنند و پس از آن مصاحبه می شوند و این موضوع زمینه را برای ایجاد ضابطه مندی بیشتر فراهم می کند. تغییرات هم طبیعی است، اگر برخی ها بگذارند!
شهبازی در زمینه استقلال عمل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان در انتخاب مدیران گفت: مشورت کردن در اینگونه امور همواره یک امر طبیعی است، مثلا در زمان مدیریت آقای پورالحسینی (رئیس قبلی آموزش و پرورش) نیروها را با مشورت معاونان خود انتخاب می کردند، و از طرفی استقلال عمل هم وجود داشت. در آموزش و پرورش نباید سیاسی کاری وجود داشته باشد و نیروها بدون درنظر گرفتن دیدگاه سیاسی باید انتخاب شوند. از تمام نیروهای کاردان قطعا استفاده خواهد شد.


کد مطلب: 408057

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408057/برخی-مدیران-خسته-شده-اند-امسال-انتصاب-آزمون-صورت-می-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1