کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام فرماندار لنده بمناسبت ولادت باسعادت حضرت علی(ع)روز پدر و گرامیداشت یاد و خاطره پدران آسمانی لنده

26 اسفند 1397 ساعت 15:12

امروز روز پدران آسمانی است. روز مردانی که به تاسی از مولایشان جانانه از دین و آیین، خاک و ناموسشان دفاع کردند.


امروز روز پدران آسمانی است.
روز مردانی که به تاسی از مولایشان جانانه از دین و آیین، خاک و ناموسشان دفاع کردند.
در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت علی(ع) و روز پدر و گرامیداشت یاد و خاطره پدران آسمانی شهرستان لنده دکتر کریمی نژاد فرماندار این شهرستان پیام تبریک و تهنیت صادر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است: امروز روز پدران آسمانی است. روز مردانی که به تاسی از مولایشان جانانه از دین و آیین، خاک و ناموسشان دفاع کردند. فرزندان شهدا امروز برای تبریک روز پدر عاشقانه گردهم آمدند و محفل نورانیشان عطر امام زمان عج دارد.
با گرامیداشت یاد و خاطره پدران آسمانی ایران اسلامی ، سالروز ولادت حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان،حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزادمردان جهان، مردم متدین و انقلابی شهرستان لنده، خصوصاً پدران معظم شهیدان گرانقدر، یادگاران ایثار و شهادت و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.   امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و پیروی از مکتب اسلام ، تحت زعامت مدیریت آگاهان  رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.
کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده


کد مطلب: 408055

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408055/پیام-فرماندار-لنده-بمناسبت-ولادت-باسعادت-حضرت-علی-ع-روز-پدر-گرامیداشت-یاد-خاطره-پدران-آسمانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1