تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۰۸۰۵۳
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نباید 10 نفر از یک خانواده در ادارات بکارگرفته شوند و چند نفر از یک خانواده بیکار باشند

۹
۰
نباید 10 نفر از یک خانواده در ادارات بکارگرفته شوند و چند نفر از یک خانواده بیکار باشند
کبنا ؛حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (یکشنبه 26 اسفندماه 97) در همایش ریش‌سفیدان و معتمدین، اظهار کرد: در ذهن خود هیچگاه یک طایفه را به طایفه دیگر ترجیح نداده‌ام و همه ایلات و طوایف برای ما به یک اندازه محترمند.
رئیس کل دادگستری استان همه ایلات و طوایف استان کهگیلویه و بویراحمد را انقلابی و اثرگذار دانست، و گفت: اما در هر طایفه و ایل ممکن است افرادی با چهره مخدوش وجود داشته باشند که نباید معیار سنجش طوایف این عده از افراد باشند.
وی در همین خصوص گفت: مثلا در یک طایفه ممکن است 3 یا 4 نفری با جرائم خشن وجود داشته باشند که نباید کل طایفه را با آن‌ها مقایسه کرد حتی در بین ما روحانیت هم چنین افرادی وجود دارند.
رئیس کل دادگستری استان مردم را مستحق خدمت دانست و با انتقاد از کسانی که در ادارات به استخدام‌های فامیلی روی می‌آورند اظهار کرد: با خیلی از مسؤولانی که در استان اقدام به چنین اقداماتی می‌کردند برخورد کردیم.
وی با اشاره به اینکه هر فردی یکی از بستگانم را در ادارات استان پیدا کرد جایزه می‌دهم، تاکید کرد: برای مبارزه با فساد تاکنون کوتاه نیامده و نخواهم آمد.
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این ذهنیت که یک گروه یا طایفه برتری دارد باید از ذهن دور شود، افزود: تمام طوایف و ایلات استان شریف، مومن، موثر و برای ما قابل احترام هستند.
مزارعی چاره رفع بیکاری در استان را در کارهای دیگر دانست و گفت: چرا باید بچه‌های ما برای حقوق یک و نیم میلیون تومانی با داشتن مدرک لیسانس و فوق لیسانس در ادارات به عنوان نگهبان به کار گمارده شوند در حالی که می‌توان از ظرفیت‌های خدادادی استان استفاده کرد.
وی با ذکر مثالی از وضعیت کنونی استان کهگیلویه و بویراحمد و بیکاری‌ها گفت: گوشت مورد نیاز ما از آن سوی مرز تهیه می‌شود در حالی که افراد تحصیل کرده در کشورهای دیگر به شغل دامپروری روی می‌آورند.
این مسوول با توصیه به ریش سفیدان برای تغییر دادن فرهنگ کار در استان گفت: چرا باید لیسانسه‌های ما دنبال کارهای خدماتی بروند و در استانی که همه موهبتها وجود دارد کسی دنبال کار شرافتمند و پر درآمد دامپروری نباشد.
وی با تاکید بر این که هدایت جوانان به سمت مشاغل آزاد نافی درست عمل کردن مدیران در بحث استخدام‌ها نیست افزود: نباید نیرو بدون ضابطه در مشاغل دولتی به کار گرفته شود. برخورد با مسببان استخدام‌های بدون ضابطه به جد در دستور کار بوده و هست و در گام دوم قاطعانه و با سرعت بیشتر ورود می‌کنیم.
رئیس کل دادگستری استان گفت: نباید از یک خانواده و طایفه 10 نفر را در ادارات به کار گیرند و از یک خانواده چندین و چند نفر بیکار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

واقع بین
Iran, Islamic Republic of
مسبب اصلی بکار گیری استخدام فله ای نماینده مجلس است چرا با ایشان برخورد نمی کنید
گمنام
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج مزارعی عزیز، ان شاء الله که همیشه برقرارباشی شما جزء مدیران جهادی هستین
Iran, Islamic Republic of
مثل خانواده .از ۵ نفر یکی بیکاره . حاج اقا فرمایش شما درسته ‌ ‌ . به مافوقت بفرما
هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
لطفا ی سری به بانک ملت استان بزنید
مطلع
Iran, Islamic Republic of
لطفا یک سری به ع یاسوج بزنید تا متوجه اوج بی عدالتی و بکار گیری بدون مجوز و فله ای نیرو در این مجموعه شوید . تا کنون که هیچ اقدامی صورت نگرفته است.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود بر حاج آقا مزارعی
در این مورد نباید دستورات و اعمال نفوذ نماینده محترم را فراموش کرد.
هم
Iran, Islamic Republic of
کبنا نیوز محترم بنویسید که بنا به دستور نماینده محترم بوده است, چه اشکال دارد واقعیت گفته شود.
مجید
Iran, Islamic Republic of
سلام حاج آقا همیشه همین حرفها گفته میشه ولی کسی برخورد نمیکنه از این بی عدالتی و استخدام های فامیلی خسته وناامید شدیم
بیکار
Iran, Islamic Republic of
لطفا به ...نگاه کنید : برادر زن و داماد معاون و بستگان مدیرکل استخدام شده اند کسی هم چیزی نمی گوید ؟ ما که از پیگیری نا امیدیم ....
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1