تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : ۴۰۸۰۴۷
در آخرین شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد سال 97 مطرح شد

استاندار دستور جلوگیری از انحراف میوه شب عید را داد / داستان گذشته تکرار نشود / مسائل قومی در کارهایمان رسوخ نکند/ سال 97 برای کهگیلویه و بویراحمد درخشان بود / از اموال دولتی استفاده نکنید

۵
۰
استاندار دستور جلوگیری از انحراف میوه شب عید را داد /  داستان گذشته تکرار نشود / مسائل قومی در کارهایمان رسوخ نکند/ سال 97 برای کهگیلویه و بویراحمد درخشان بود / از اموال دولتی استفاده نکنید
کبنا ؛آخرین جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه های دولتی برگزار شد.
احمدی در این نشست ابتدا میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر را تبریک گفت و بعد از آن به فشارهای بین المللی و در رأس آنان امریکا به ملت ایران و بحث تحریم ها اشاره کرد و گفت: امریکا و دشمنان این نظام هوشمندانه به مقابله با نظام اسلامی اسلامی پرداخت و نقض برجام از سوی دولتمردان امریکا و تحریم ها در طول سال های گذشته بی سابقه بود.
وی افزود:300 شبکه فارسی زبان ماهواره ای شبانه روز علیه مردم و نظام ما پخش برنامه دارند. اما ملت ایران با بصیرت و دانایی در بزنگاه های حساس وظیفه خودشان را به نحو احسن انجام دادند و در راهپیمایی 22 بهمن امسال این نمایان شد. الان هم دشمن سفره مردم را مورد توجه قرار داده است و در این جنگ سخت اقتصادی دولت هم در خاکریز اول قرار دارد.
 وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از سه استان برتر در حوزه امنیت بوده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سال 97 مشکلات و تحریم ها فشارهای زیادی آورد، افزود: اما با همه این ها اجازه ندادیم که موتور توسعه در استان کهگیلویه و بویراحمد متوقف شود. سال درخشانی برای استان بود و پروژه های زیادی کلنگ زنی و افتتاح شد.
 وی با اشاره به تلاش بعضی از مدیران در برخی از شاخص ها، گفت: در بعضی از جاها نواقص و مشکلاتی هم بوده که مدیران کم کاری کردند و امیدواریم در سال جدید این مشکلات برطرف شود.
وی به تعطیلی ایام نوروز اشاره کرد و گفت: همه مدیران ظرفیت هایشان را به کار بگیرند که میزبان خوبی برای مهمانان نوروزی باشیم و با توجه به شرایط بارندگی همه دستگاه های دولتی آمادگی لازم را داشته باشند که مشکلی به وجود نیاید.
احمدی به میوه شب عید هم گریزی زد و گفت: گاهی هم به دلیل بی توجهی برخی فرمانداران، مدیران و یا تعزیزات حکومتی این میوه ها به درستی در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع نمی شد و در استان های دیگر با قیمت بالاتر به فروش می رسید که لازم است صنعت، معدن و تجارت، فرمانداران و سایر ادارات مربوطه توجه بیشتری در این رابطه داشته باشند که اشتباه گذشته تکرار نشود.
احمدی از مدیران خواست که از امکانات بیت المال استفاده نکند چرا که حساسیت ها بالا رفته است و اگر حساسیت هم نبوده باز هم نباید از امکانات دولتی استفاده شخصی شود.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بدون ایران به جای نمی رسد و لازم است که همه ماها برای پیشرفت استان و کشورمان در کنار سایر هموطنان مان قرار بگیریم و دست برادری به هم دهیم. جشنواره ها از ایل شروع می شود و فردا از طایفه ها شروع می شود که این دستاوردی برای ما نخواهد داشت و همه ما باید یکی باشیم. اجازه ندهیم مسائل قومی و قبیله ای در کارهای ما رسوخ کند.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های استان هم گریزی زد و گفت: بهره برداری از تخت‌های بیمارستانی، بهره‌برداری از بزرگ راه و راه روستایی و عشایری، بهره برداری از ده ها طرح صنعتی، گلخانه‌ای و صنایع تبدیلی از جمله پروژه های بود که در این استان به سرانجام رسیدند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

..........
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار امنیت کار نیروی انتظامیه شما لطفا فکر ی بحال میوه شب عیدت و مرغ شب عید بکن اونوقت که همه ادارات باز بود شن و ماسه و گوشت و مرغ انچنان رشد قیمت داشت حالا که دگه روزای تعطیله و پرونده ها میره تا بعد از تعطیلات
رضا
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت ۱۰۰۰ تمن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای استاندار
با توجه باینکه مدیران دستگاه اجرایی ازسقف 175 ساعت اضافه کاری درهرماه برخوردارو به طور ویژه از آن استفاده میکنند ومبلغ اضافه کاری مدیران ازسرجمع اعتبارمربوط به اضافه کارهمه کارکنان دستگاه اجرایی پرداخت می شود.(یعنی اضافه کار مدیر از جیب کارکنان دستگاه اجرایی کسر و به حساب مدیران واریز میگردد ).پس چرا استاندار و مجموعه آن جلسات اداری را درساعت کاری برگزار می کنند . طبق قانون مدیران اضافه کاررا برای کاراضافی و درخارج ازوقت اداری دریافت میکنند .
کارمند
Iran, Islamic Republic of
در سخن که بلهههههههههه
والا من که در این استان زندگی میکنم ندیدم این سال، سال خوبی باشه
برا شما مدیران که اینجا زندگی نمیکنید شاید سال خوبی بوده باشه
حالا هرکی...
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین استاندار استان ، علی محمد احمدی بوده / فقط حرف . ..
بخدا رفتنش صلاحه
نخبگان کمک کنید ایشون بره استان خودش..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1