کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ثبت ۶۱۲ کانون فرهنگی و هنری در سامانه بچه های مسجد

26 اسفند 1397 ساعت 11:39

در راستای ساماندهی کانون‌ها و نیز ثبت اعضای آن‌ها تا کنون 612 کانون فرهنگی و هنری در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسید.


علیرضا دولت آبادی امروز در آخرین نشست شورای اداری که با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های هشت گانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیری شورای سیاست گذاری ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با وزیر فرهنگ و ارشاد بوده و وزرای آموزش و پرورش و ورزش و جوانان نیز از اعضای این شورا هستند.
رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در استان نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای سیاست گذاری در نشست های ستاد حضور خواهند داشت، اظهار کرد: انتظار می رود مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها کانون های فرهنگی و هنری مساجد را از خود بدانند.
وی با بیان اینکه هنوز ساختار جدید در ستادهای استانی با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و چارت ستادی ابلاغ نشده، اضافه کرد: سال آینده بحث توجیه برنامه ها را با روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم.
دولت آبادی به بحث ساماندهی کانون ها و نیز ثبت اعضای آنها در سامانه «بچه های مسجد» اشاره و یادآور شد: تاکنون از شهرستان بویراحمد 175 کانون، شهرستان کهگیلویه 154 کانون، باشت 33 کانون، بهمئی 59، گچساران 50 کانون، دنا 81 کانون، لنده 25 کانون و چرام نیز 35 کانون مشخصات آنها در این سامانه به ثبت رسیده اند.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد سرکشی از کانون های فرهنگی هر شهرستان را در دستور کار خود دانست و ادامه داد: برنامه های این ستاد سال آینده در حوزه توانمندسازی و آموزش و همچنین جشنواره و مسابقات خواهد بود.
وی خطاب به روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حوزه روستاها و عشایر هر برنامه ای که قابلیت اجرایی در شهر، استان و یا کشور را داشته باشد را حداکثر تا 15 فروردین سال آینده به ستاد استانی ارائه دهید.


کد مطلب: 408043

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408043/ثبت-۶۱۲-کانون-فرهنگی-هنری-سامانه-بچه-های-مسجد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1