تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۴۰۸۰۴۳
رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ثبت ۶۱۲ کانون فرهنگی و هنری در سامانه بچه های مسجد

۰
ثبت ۶۱۲ کانون فرهنگی و هنری در سامانه بچه های مسجد
کبنا ؛علیرضا دولت آبادی امروز در آخرین نشست شورای اداری که با حضور روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های هشت گانه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیری شورای سیاست گذاری ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور با وزیر فرهنگ و ارشاد بوده و وزرای آموزش و پرورش و ورزش و جوانان نیز از اعضای این شورا هستند.
رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در استان نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای سیاست گذاری در نشست های ستاد حضور خواهند داشت، اظهار کرد: انتظار می رود مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان ها کانون های فرهنگی و هنری مساجد را از خود بدانند.
وی با بیان اینکه هنوز ساختار جدید در ستادهای استانی با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و چارت ستادی ابلاغ نشده، اضافه کرد: سال آینده بحث توجیه برنامه ها را با روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم.
دولت آبادی به بحث ساماندهی کانون ها و نیز ثبت اعضای آنها در سامانه «بچه های مسجد» اشاره و یادآور شد: تاکنون از شهرستان بویراحمد 175 کانون، شهرستان کهگیلویه 154 کانون، باشت 33 کانون، بهمئی 59، گچساران 50 کانون، دنا 81 کانون، لنده 25 کانون و چرام نیز 35 کانون مشخصات آنها در این سامانه به ثبت رسیده اند.
این مسئول فرهنگی و هنری کهگیلویه و بویراحمد سرکشی از کانون های فرهنگی هر شهرستان را در دستور کار خود دانست و ادامه داد: برنامه های این ستاد سال آینده در حوزه توانمندسازی و آموزش و همچنین جشنواره و مسابقات خواهد بود.
وی خطاب به روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در حوزه روستاها و عشایر هر برنامه ای که قابلیت اجرایی در شهر، استان و یا کشور را داشته باشد را حداکثر تا 15 فروردین سال آینده به ستاد استانی ارائه دهید.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1