کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت ۲۹اسفند روز ملی شدن صنعت نفت؛

پاكسازی طبیعت منطقه گردشگری تنگ نارك توسط بسیجیان و كاركنان شركت نفت و گاز گچساران

26 اسفند 1397 ساعت 8:07

به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت، بسیجیان و کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران در آیین پاکسازی طبیعت منطقه گردشگری تنگ نارك ،یکی از مناطق بکر گردشگری شهرستان گچساران، شرکت کردند.


در این آیین که به مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت برگزار گردید،رؤسا و کارکنان شرکت نفت ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ، مدیران وکارکنان ادارات حفاظت محیط زیست و میراث فرهنگی شرکت کردند .
رییس اداره خدمات مهندسی مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران گفت: ترویج و گسترش حفاظت از محیط ،جلوگیری از آلوده سازی محیط کوهستان و تخریب، وظیفه همگان است
حمید نارکی افزود: پیام حرکت امروز ما این است که مردم بیشتر به طبیعت اطرافشان توجه کنند و به فرزندانشان آموزش بدهند که به درختان آسیب نزنند و زباله های جذب ناپذیر را در محلهای تعیین شده در سطل زباله ها قرار دهند .
وی همچنین از سایرمناطق گردشگری منطقه تنگ نارک به امامزاده شاه نظر مومن و روستاهای پیر سبز و خواجه آفرین و تنگ گنجگون اشاره نمود که مردم از طبیعت این منطقه ها استفاده کنند و لذت ببرند .
رییس خدمات مهندسی تصریح کرد : فضای سبز و محیط زیست سرمایه بزرگ خدادادی است و ما باید به بهترین شکل ممکن آن را پاسداری کنیم و به آیندگان تحویل دهیم .
نارکی در پایان از بسیج و روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز تشکر کرد.
در ادامه این برنامه ضمن دیدار با خانواده محترم شهید مسعود نارکی با حضور در گلزار مطهر این شهید گرانقدر از مقام شهید تجلیل به عمل آمد.
شایان ذکر است منطقه تنگ نارک یکی از مناطق بکر گردشگری شهرستان گچساران می باشد که به ویژه در ایام نوروز پذیرای مهمانان وگردشگران زیادی است. مردم ولایتمدار این خطه با تقدیم ۴ شهید والا مقام به نظام مقدس جمهوری اسلامی، دین خود را ادا نموده اند.
در پایان رییس روابط عمومی و فرمانده بسیج شرکت بهره برداری نفت وگازگچساران اعلام آمادگی نمودند که با برنامه ریزی اداره حفاظت محیط زیست و دیگر ادارات متولی درشهرستان بعد از ایام تعطیلات همکاری لازم را در خصوص پاک سازی مناطق گردشگری به عمل آورند.


کد مطلب: 408036

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/408036/پاكسازی-طبیعت-منطقه-گردشگری-تنگ-نارك-توسط-بسیجیان-كاركنان-شركت-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1