تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۸۰۳۵
با اهدای لوح سپاس

«رئیس دامپزشکی کهگیلویه» مدیر نمونه سلامت شد

۰
«رئیس دامپزشکی کهگیلویه» مدیر نمونه سلامت شد
کبنا ؛سید علی اکبر حسینی،رئیس دامپزشکی کهگیلویه از سوی مرکز بهداشت و فرمانداری شهرستان کهگیلویه  با ارزیابی از شاخص‌های عملکردی در موضوع سلامت در حیطه فعالیت دستگاههای اجرایی،به عنوان مدیر نمونه سلامت انتخاب و معرفی شد.
به گزارش کبنا از دهدشت،از جمله اقدامات رئیس دامپزشکی کهگیلویه برخورد جدی با کشتارغیر مجازی است که سلامت مردم زیر تیغ آنها بود،حسینی پیشتر در در گفت و گویی با کبنا نیوز (کلیک کنید)اظهار کرده بود:طی 10 ماه گذشته بیش از 3 تن گوشت به دلیل انواع بیماری (تب، زردی، سل و...) و ناسالم بودن با بازرسی بازرس دامپزشکی در کشتارگاه دهدشت از چرخه مصرف خارج شدند، که به گفته رئیس دامپزشکی کهگیلویه بیش از 2 تن آن تنها مربوط به زمانی است (4 ماه اخیر) که برخورد جدی با کشتارهای غیر مجاز صورت گرفته است و موظف شده‌اند دام‌های خود را به کشتارگاه بیاورند تا با بازرسی‌های قبل از کشتار و حین کشتار، بیماری‌های مشترک بین انسان و دام شناسایی و نهایتاً گوشتی سالم به دست مصرف کننده برسد.
در آئینی لوح تقدیر نمونه سلامت که از سوی جعفر نیکبخت فرماندار  و کورش داوری ، مدیر مرکز بهداشت شهرستان کهگیلویه به سید علی اکبر حسینی ، رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه اهدا شد.
گفتنی است با توجه به اهمیت فعالیت های دامپزشکی در زمینه تامین بهداشت و سلامت مواد خام دامی (غذای سالم ) و پیشگیری از بیماری های مشترک انسان و دام , به عملکرد یکساله مدیر دامپزشکی در این زمینه در دومین مجمع سلامت این شهرستان  با اهدا لوح تقدیر , قدردانی بعمل آمد .
همچنین در این مراسم از  مولا شریعتی سوق ، کارشناس ازمایشگاه اداره دامپزشکی شهرستان کهگیلویه  به عنوان رابط برتر سلامت ادارات این شهرستان نیز با اهدا لوح تقدیر قدردانی صورت گرفت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1