تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۰۸۰۲۱
در راستای اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی انجام می‌گیرد

راه‌اندازی 16 پایگاه جمعیت هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
راه‌اندازی 16 پایگاه جمعیت هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: 16 پایگاه جمعیت هلال احمر در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.
امان الله جهان‌بین اظهار کرد: هر ساله به مناسبت استقبال از بهار سازمان جمعیت هلال احمر طرح‌های نوروزی  خود را در راستای کمک و تسهیل  در رفت و آمد مسافران نوروزی برنامه‌هایی را در نظر دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت:برای استقبال از بهار 2 طرح ملی امداد و نجات نوروزی د ر این استان اجرا  می‌شود.
وی ابراز کرد: طرح امداد و نجات  جاده‌ای از روز گذشته الی 16 فروردین ماه سال آینده در مناطق در مناطق حادثه خیز این استان در حال اجرا است.
جهان‌بین ادامه داد: در حال حاضر تعداد 14 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در این استان دایر است که از این تعداد هشت پایگاه موقت در محورهای مواصلاتی، پنج پایگاه ثابت و یک پایگاه امداد و نجات در منطقه کوهستانی دنا مستقر است.
وی با بیان اینکه امسال یک هزار و 520 امدادگر به صورت نفر روز در این طرح مشارکت دارند، افزود: در مجموع 13 آمبولانس، پنج خودرو ست نجات  و یک بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر در طرح امداد و نجات نوروزی امسال بکارگیری خواهند شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به اجرای طرح ملی  و سلامت مسافران اشاره کرد و گفت: این طرح هرساله از تاریخ 28 اسفند الی پایان تعطیلات نوروزی  اجرا می‌‌شود.
جهان‌بین ابراز کرد: طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در 16 پایگاه جمعیت هلال احمر در ورودی هر شهر راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: در طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی تعدادی بروشور،  راهنمای نقشه، راه‌اندازی خیمه‌های نماز، گرفتن تست قندخون و ... انجام می‌گیرد.
جهان‌بین خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز قریب بر 900 نفر از سوی جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح ایمنی و سلامت برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی این استان فعالیت  خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
1